بازدید 6384
۱
سرمربی لیگ برتری

اگر بیشتر از هفت میلیارد بستیم، اعدامم کنید

سرمربی لیگ برتری گفت: بازیکن به من می‌گوید فلان باشگاه ۱۵ میلیارد به من می‌دهد و من به مدیر آن باشگاه زنگ زدم و می‌گویند ما اصلا این بازیکن را نمی‌خواهیم
کد خبر: ۱۱۷۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 19 June 2023

به گزارش تابناک همشهری ورزشی نوشت: عبدالله ویسی، سرمربی موفق فصل گذشته صنعت نفت، در روز‌های گذشته و پس از چندین جلسه با مدیران باشگاه آبادانی، برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق رسید تا به صورت رسمی برای تقویت تیم خود وارد بازار نقل و انتقالات شود.

ویسی در شرایطی مذاکره با بازیکنان مدنظر خود را آغاز کرده که بودجه صنعت نفت برای فصل آینده کمتر از رقم مدنظر او است و با این شرایط کار راحتی در بازار نقل و انتقالات نخواهد داشت، اما با این حال با انگیزه بالایی کار خود را آغاز کرده تا برای فصل آینده شرایطی بهتر نسبت به فصل گذشته را رقم بزند.

با این حال سرمربی صنعت نفت امروز در گفتگویی انتقادات تندی نسبت به ارقام مطرح‌شده از سوی برخی بازیکنان داشت و از مسئولان سایر باشگاه‌ها درخواست کرد مقابل بازارگرمی‌ها بایستند. ویسی همچنین از قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران هم انتقاد کرد و از مردم آبادان خواست صبور باشند و گول اسامی را نخورند.

توافق کردیم، اما قرارداد نبسته‌ام
ویسی در ابتدا درباره تمدید قرارداد با صنعت نفت گفت: من قول قطعی را برای ماندن به مسئولان آبادان داده‌ام و خودم هم به حدی به این تیم علاقمند شده‌ام که نمی‌توانم از آبادان بیرون بروم، اما بنا به دلایلی هنوز به صورت رسمی قرارداد نبسته‌ام؛ من می‌دانم مسئولان باشگاه صنعت نفت افرادی هستند که صد درصد به وعده‌های مالی خودشان عمل می‌کنند، اما فکر کردم ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که ناگوار باشد. البته مطمئنم که مشکلی ایجاد نخواهد ش و همه همانطور که در هشت بازی آخر لیگ برتر همه دست به دست هم دادند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد، الان هم تلاش می‌کنند این اتفاق رخ بدهد و برای همین هم اینجا هستم، اما باز هم به خاطر فلسفه کاری خودم گفتم فعلا دست نگه داریم.

* بودجه مدنظر من فراهم نشد اما...
ویسی که از ابتدا درخواست خود افزایش بودجه صنعت نفت را مطرح کرده بود، در این باره گفت: بودجه تیم ما در فصل‌های گذشته بیشتر از صد میلیارد تومان نمی‌شد، اما من وعده‌هایی گرفتم که ۱۶۰ میلیارد بشود. در حال حاضر برخی تیم‌های بیشتر از ۷۰۰-۸۰۰ میلیارد هزینه می‌کنند و برای سهمیه می‌جنگند و برخی تیم‌ها هم با یک بودجه بسیار کم خودشان را در لیگ تاب می‌دهند و ما هم باید بین آن تیم‌ها دست و پا بزنیم. امسال هم بودجه مدنظر من فراهم نبود، اما چیزی حدود نصف بودجه مدنظر من برای تیم فراهم شد.

بازیکن ۲۰۰ میلیونی، درخواست ۱۵ میلیاردی دارد
او سپس با انتقاد از ارقام نجومی قرارداد‌ها عنوان کرد: قیمت‌ها به شکل عجیبی نجومی شده است. من از همینجا به آقای تاج، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته‌ای که قرارداد‌ها را بررسی می‌کند می‌گویم بازیکنی که سال قبل ۲۰۰ میلیون قرارداد بسته بود، دیروز روبروی من نشسته و می‌گوید ۱۵ میلیارد می‌خواهم. مگر چنین چیزی می‌شود؟ تو ۲۰۰ میلیون گرفته‌ای و حالا نهایتا می‌توانی درخواست یک تا یک و نیم میلیارد داشته باشی. به من می‌گوید من ۱۵ میلیارد پیشنهاد دارم؛ من این بازیکن را چه کار کنم؟

* کدام تیم‌ها این پول‌ها را می‌دهند؟
ویسی افزود: بازیکنی سال قبل یک گل زده و یک پاس گل داده و ۱.۲ میلیارد گرفته، اما مقابل مدیر من نشسته و می‌گوید ۱۲ میلیارد می‌خواهم. کدام تیم‌ها این پول‌ها را می‌دهند؟ این پول‌ها کجا جابجا می‌شود؟ آقای تاج، آقای فدراسیون و سازمان لیگ، اگر سقف گذاشته‌اید، رصد کنید و وارد شوید. بازیکن ما ۲۰۰ میلیون بود و حالا یک گل زده و می‌گوید ۱۵ میلیارد می‌خواهم و در شرایطی که هیچکس او را نمی‌خواهد، می‌گوید من ۶ پیشنهاد دارم. بروید به سلامت.

* مدیران و سرمربیان به بازارگرمی‌ها توجه نکنند
سرمربی صنعت نفت سپس خطاب به مسئولان سایر باشگاه‌ها گفت: بازیکن به من می‌گوید فلان باشگاه ۱۵ میلیارد به من می‌دهد و من به مدیر آن باشگاه زنگ زدم و می‌گویند ما اصلا این بازیکن را نمی‌خواهیم. من از سرمربیان و مدیران خواهش می‌کنم که اگر بازیکنی می‌گوید فلان تیم من را می‌خواهد، تماس بگیرند و راستی‌آزمایی کنند که آیا بازیکن راست می‌گوید؟ ۱۵ میلیارد برای بازیکنی که حتی ملی‌پوش هم نیست؟ من از همکارانم خواهش می‌کنم که به بازارگرمی‌ها توجه نکنند. همه ما با هم ارتباط داریم و من خواهش می‌کنم اگر بازیکنی به تیمی رفت و گفت ویسی با این مبلغ با من قرارداد می‌بندد، همانجا به من زنگ بزنند.

اگر بیشتر از هفت میلیارد بستیم، اعدامم کنید
او درباره سقف قرارداد صنعت نفت توضیح داد: من به تمام بازیکنان ایران اعلام می‌کنم سقف قرارداد امسال صنعت نفت آبادان پنج میلیارد است و هر کسی که می‌خواهد بیاید. شاید از سال قبل قرارداد هفت میلیاردی داشته باشیم، اما اگر در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، قراردادی بالای هفت میلیارد از ما دیدند، من را دار بزنند و بگویند ویسی دروغگو است. با این شرایط شاید یک بازیکن بگوید ویسی به من ۱۰ میلیارد می‌دهد و می‌خواهم به صنعت نفت بروم؛ ما ۱۰ میلیارد نداریم و سقف قرارداد بازیکنان لیگ برتری‌مان پنج میلیارد است.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
کارمندان میلیاردی دولت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست