بازدید 3145
۲

تأمین ارز دارو سرعت می‌گیرد

در جلسه‌ای با حضور رئیس کل بانک مرکزی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان غذا و دارو و رئیس سازمان تأمین اجتماعی،‌ راهکارهای تأمین ارز دارو بررسی و بر لزوم تسریع تأمین ارز دارو تأکید شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 18 June 2023


به گزارش تابناک به نقل از برنا، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی تخصیص و تأمین ارز در حوزه دارو را از اصلی ترین اولویت ها خواند و اظهار کرد: با توجه به اهمیت تامین به موقع دارو و کاهش مشکلات مردم در این حوزه، ضروری است شبکه بانکی در اعطای اعتبار و تسهیلات‌دهی به بخش دارو و بهداشت دستورات بانک مرکزی را در اسرع وقت اجرایی کنند.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین در این جلسه به منظور تسریع و بهبود در تخصیص و تأمین ارز دارو، دستورات لازم از جمله در اختیار گذاشتن ۱۰۰ میلیون یورو تنخواه ارزی را صادر کرد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های بانک مرکزی و شبکه بانکی در زمینه تخصیص و تأمین ارز و اعطای تسهیلات و اعتبار به بخش بهداشت و دارو بر لزوم تسریع در این باره تأکید کرد.

همچنین به گفته سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو به منظور تسریع و تسهیل خدمات ارزی و اعتباری تفاهم نامه جدید تنظیم و به امضای طرفین رسید.

بر این اساس در جلسه یاد شده تعدادی از نمایندگان شرکت‌های تولیدکننده دارو و مواد اولیه و وارد کنندگان دارو به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در حوزه تخصصی پرداختند. رئیس کل بانک مرکزی نیز راهکارهای حل مشکلات مذکور را مورد بررسی و دستورات لازم را به همکاران ارزی و اعتباری بانک مرکزی و بانکهای عامل مرتبط صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بخدا درست نیست یه اسپری آسم گیر نیاد بابا بعضی ها با ایرانیش مشکل داره بدنشون
حرف نزن عمل کن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست