بازدید 5347
۲

انهدام باند سارقان مسلح به عنف جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۷ نفره سارقان مسلح به عنف در این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 18 June 2023


به گزارش تابناک، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در اسفند ماه سال گذشته یک دستگاه خودرو نیسان باری حاوی قطعات مکانیکی در موقعیت حسن آباد فشافویه درحال تخلیه بار بوده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ خلاف جهت مقابل خودرو نیسان توقف کرده و پس از پیاده شدن ۵ نفر با در دست داشتن یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تهدید و تیراندازی به سمت راننده خودرو کرده و خودرو نیسان حاوی بار را به سرقت برده و از صحنه متواری می‌شوند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع پرونده در کلانتری تشکیل و سپس به پلیس آگاهی این فرماندهی ارجاع شد و تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت آغاز شد، در بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته هویت یکی از سارقان با به کارگیری اقدامات خاص و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی بیان کرد: با توجه به وقوع سرقت مشابه از شهرک صنعتی فشافویه مبنی بر سرقت حدوداً ۲۰ میلیارد ریال قطعات مسی به این شیوه و شگرد توجه کارآگاهان پلیس آگاهی را به خود جلب کرد و در بررسی صحنه جرم و سرنخ‌های بجا مانده از سارقان هویت تعدادی از آن‌ها مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: سرانجام پس از تعقیب و مراقبت شبانه روزی و انجام هماهنگی‌های لازم، بامداد بیست و پنجم خردادماه سال جاری عوامل عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی به همراه عوامل تجسس کلانتری‌های تابعه به ۷ موقعیت جهت دستگیری اعزام و سپس در چند عملیات ضربتی ۷ متهم در مخفیگاهشان در نقاط مختلف شهرستان ری و شهر‌های همجوار دستگیر و ۴ قبضه سلاح بادی، یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در ارتکاب جرایم کشف و به مقر پلیس منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در ابتدا منکر بزه انتسابی شدند، اما پس از مواجه با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی و ۴ فقره سرقت مسلحانه معترف شدند و مال باختگان پس از شناسایی به پلیس آگاهی دعوت و پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات تخصصی به دادسرای شهرری اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس می‌باشد، تصریح کرد: شهرستان ری نقطه امنی برای جولان سارقان و هنجار شکنان نیست و قاطعانه برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پلیس نباید نیرو و وقت خودش را صرف این اقدامات بکند بلکه باید روی مبارزه با مفاسد و بی حجابی تمرکز ویژه بکند و با آن مبارزه بکند سرقت کم زیاد همیشه بوده و هست الان مساله مهم تری در میان است
دستگیری سارقین عالیع خسته نباشید به سبزپوشان نیروی انتظامی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی