بازدید 3346
۲

ترامپ: شرورانه‌ترین سوءاستفاده ازقدرت درتاریخ آمریکا

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اتهامات وارده به در پرونده نگهداری اسناد محرمانه را مداخله در انتخابات و شرورانه‌ترین و شنیع‌ترین سوءاستفاده از قدرت در تاریخ ایالات متحده خواند.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 14 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ترامپ چهارشنبه در جمع هوادارانش در باشگاه گلف خود در بدمینستر ایالت نیوجرسی، جک اسمیت بازپرس ویژه این پرونده را «دیوانه آشفته» نامید و جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را به بازداشت مخالفان سیاسی اصلی خود متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ترامپ سه‌شنبه برای دومین بار در سال جاری میلادی در پرونده ۳۷ اتهام وارده درباره نگهداری اسناد محرمانه آمریکا به دادگاه فدرال میامی رفت. وی در دادگاه اتهامات را رد و اعلام بی‌گناهی کرد.

ترامپ پس از حضور در دادگاه بازداشت شد و روند پر کردن فرم‌ها برای او و والت نائوتا دستیار وی تکمیل شد.

این جلسه دادگاه پس از حدود یک ساعت به پایان رسید. بر اساس گزارشها، قاضی جاناتان گودمن به ترامپ دستور داده است که با شاهدان مرتبط با پرونده تماس برقرار نکند.

محاکمه ترامپ تقریباً یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که اف.بی.آی بعد از جستجوی محل سکونت ترامپ در اقامتگاهش بیش از ۱۰۰ سند محرمانه کشف کرد.

ترامپ پیش از حضور در دادگاه در شبکه اجتماعی خود با بیان اینکه امروز «یکی از غم‌انگیزترین روزها در تاریخ کشور ما» تاکید کرد: ما ملتی در حال افول هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ترامپ: شرورانه‌ترین سوءاستفاده ازقدرت درتاریخ آمریکا
بخواب بابا
خدا کنه بیاد وکار ایران وامریکا را یکسره کنه یا رومی روم یا زنگی زنگ ؟.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی