بازدید 3960

انهدام باند سارقان مسلح در پوشش خانواده در محلات

- فرمانده انتظامی محلات گفت: باتلاش ماموران انتظامی شهرستان محلات اعضای یک باند سرقت که در پوشش خانواده در نقاط مختلف کشور مرتکب بیش از ۳۰ فقره سرقت شده بودند، زمین‌گیر شدند.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 09 June 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ رضا جنتی اظهار داشت: بعدازظهر پنج شنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک جفت پلاک خودرو سواری در یکی از خیابان‌های شهرستان، پیگیری موضوع با توجه به احتمال انجام عمل مجرمانه به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی محلات با اشاره به اینکه با رصد اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند مأموران، در نهایت ساعاتی بعد یک دستگاه پژو پارس با پلاک‌های سرقتی در سطح شهر مشاهده شد، افزود: در این لحظه مأموران دستور ایست را صادر می‌کنند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می‌شود.

وی گفت: در تعقیب و گریز صورت گرفته مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک و آن را متوقف و راننده و ۲ سرنشین آنکه اعضای یک خانواده بودند را دستگیر می‌کنند.

جنتی با اشاره به کشف آلات و ادوات سرقت، چهار رأس احشام و یک جفت پلاک سرقتی از این باند تبهکار بیان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان در پوشش خانواده اقدام به سرقت می‌کردند و بیش از ۳۰ فقره سرقت منزل، احشام و طلاجات را در نقاط مختلف کشور از جمله استان‌های البرز، آذربایجان‌های شرقی و غربی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کردستان و فارس مرتکب شده اند.

فرمانده انتظامی محلات با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با اقتدار اجازه نخواهد داد امنیت پایدار در جامعه به خطر افتاده و خدشه‌ای به آن وارد شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار