بازدید 14186
با تحولات منطقه و جهان

واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به خبر توافق موقت با آمریکا / امضای «اعلامیه آتلانتیک» بین واشنگتن و لندن برای مهار چین / پایان رزمایش مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در عربستان/ گفت وگوی نتانیاهو و بلینکن درباره ایران

واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به خبر توافق موقت با آمریکا، امضای «اعلامیه آتلانتیک» بین واشنگتن و لندن برای مهار چین، پایان رزمایش مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در عربستان، گفت وگوی نتانیاهو و بلینکن درباره ایران و توافق محرمانه چین-کوبا برای شنود ارتباطات نظامی آمریکا از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 09 June 2023

واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به خبر توافق موقت با آمریکا/ امضای «اعلامیه آتلانتیک» بین واشنگتن و لندن برای مهار چین/ پایان رزمایش مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در عربستان/ گفت وگوی نتانیاهو و بلینکن درباره ایران

بین الملل تابناک: واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به خبر توافق موقت با آمریکا، امضای «اعلامیه آتلانتیک» بین واشنگتن و لندن برای مهار چین، پایان رزمایش مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در عربستان، گفت وگوی نتانیاهو و بلینکن درباره ایران و توافق محرمانه چین-کوبا برای شنود ارتباطات نظامی آمریکا از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به خبر توافق موقت با آمریکا

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پی انتشار برخی گزارش‌ها، مبنی بر نزدیک شدن ایران و آمریکا به توافق موقت اعلام کرد: هیچ توافق موقتی به جایگزینی برجام در دستور کار نیست.

به گزاش نیویورک، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، روز پنجشنبه به وقت محلی تصریح کرد: " هیچ توافق موقتی به جایگزینی برجام وجود ندارد و در دستور کار نیست."

تارنمای میدل ایست آی با استناد به دو منبع که نام آنها را افشا نکرده بود، مدعی شده بود که ایران و آمریکا در آستانه توافق موقت برای رفع برخی تحریم‌ها در برابر محدودیت غنی‌سازی اورانیوم در ایران هستند.

پیش از این نیز، کاخ سفید ادعاها و گزارش ها مبنی بر نزدیک شدن آمریکا و ایران به یک توافق موقت که بر اساس آن تهران برنامه هسته ای خود را در ازای لغو تحریم ها محدود می کند، رد نمود.

یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنحشنبه به وقت محلی در واکنش به مقاله ای در تارنمای میدل ایست آی به رسانه ها گفت: این گزارش نادرست و گمراه کننده است. هر گزارش در خصوص  توافق موقت با ایران نادرست است.

امضای «اعلامیه آتلانتیک» بین واشنگتن و لندن برای مهار چین

رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر انگلیس، شراکت اقتصادی جدیدی را با هدف رویارویی با چالش‌های بزرگ ژئوپلیتیک کنونی، به‌ ویژه در رویارویی با جاه‌طلبی‌های چین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، "اعلامیه آتلانتیک" که ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس و جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید امضا کردند، چندین مورد از جمله تقویت همکاری در صنعت دفاعی و تامین مواد معدنی لازم برای انتقال انرژی را تعیین می‌کند.

سوناک اواخر روز سه‌شنبه وارد واشنگتن شد و با جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا دیدار کرد و خواستار تعمیق روابط اقتصادی بین ایالات متحده و بریتانیا شد.

دولت انگلیس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده بود که نخست وزیر انگلیس خواستار همکاری امنیتی اقتصادی بین دو کشور خواهد شد که "به اندازه همکاری در زمینه امنیت سنتی" گسترده باشد.

پایان رزمایش مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در عربستان

رزمایش «عزم عقاب ۲۳» روز پنج‌شنبه در برخی مناطق عربستان با مشارکت نیروهایی از آمریکا و کشورهای شواری همکاری خلیج فارس به پایان رسید.

به گزارش «الخلیج آنلاین» وزارت دفاع عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که فیاض بن حامد الرویلی، رئیس ستاد کل ارتش عربستان و رؤسای ستاد نیروهای کشورهای شرکت کننده شاهد پایان این رزمایش بودند.

در این بیانیه آمده است: این رزمایش با هدف ارتقای توان رزمی، دستیابی به آمادگی عملیاتی و تبادل تجارب در زمینه‌های برنامه ریزی و اجرا در تمامی سطوح و نیز نشان دادن عمق روابط راهبردی و نظامی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا انجام شد.

نیروهای شرکت کننده در رزمایش طی دو هفته چند فرضیه را اجرا کردند که مهمترین آن، عملیات هوایی موشکی با مهمات جنگی، عملیات ضد هوایی دفاعی، عملیات سوخت گیری هوایی، عملیات جنگ سطحی، ضد دریایی و جنگ الکترونیک، حملات دریایی و دفاع در برابر سلاح‌های کشتار جمعی و تلفات جمعی بود.

به نقل از میدل ایست نیوز، اواخر ماه گذشته، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد: این رزمایش برای اولین بار در مرکز جنگ هوایی در منطقه شرقی عربستان انجام می‌شود.

گفتنی است پیش از این رزمایش جلسات مقدماتی و سخنرانی‌های آکادمیک ویژه برای این رزمایش در ریاض و فلوریدا انجام شد.

این رزمایش‌های مشترک در چارچوب همکاری‌های راهبردی بین آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس انجام می‌شود که جنبه نظامی بخش اساسی آن است.

کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در سال‌های گذشته و کنونی به تنهایی یا با کشورهای عربی و غربی در چندین رزمایش نظامی شرکت کرده‌اند.

گفت وگوی نتانیاهو و بلینکن درباره ایران

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا درباره همکاری‌های نظامی و اطلاعاتی و همچنین ایران گفت وگو کرده است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه آمریکا در خصوص همکاری‌های نظامی و اطلاعاتی گفت وگو و توافق کردند همکاری‌ها بین تل آویو و واشنگتن در زمینه هوش مصنوعی توسعه یابد.

این گزارش می‌افزاید، دو طرف همچنین درباره چالش‌ها و فرصت‌ها در منطقه رایزنی کردند و نتانیاهو از گفت وگوهای صریح اخیر هیأت اعزامی تل آویو به واشنگتن و از هماهنگی نزدیک بین رژیم اسرائیل و آمریکا قدردانی کرد.

نتانیاهو و بلینکن همچنین پرونده هسته‌ای ایران را مورد بررسی قرار دادند و بنابر اعلام دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در گفت وگو با وزیر خارجه آمریکا مدعی شده است هرگونه توافقی که برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نکند (رژیم) اسرائیل را ملزم نمی‌کند که علیه ایران اقدام نکند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در نشست هفتگی کابینه‌اش به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حل و فصل برخی از موضوعات مرتبط با ایران واکنش نشان داده و آژانس را به سیاسی کاری متهم کرده بود.

نتانیاهو در اظهارات سخیف خود علیه ایران ادعا کرده بود که تهران به دروغگویی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه می‌دهد.

توافق محرمانه چین-کوبا برای شنود ارتباطات نظامی آمریکا

یک روزنامه آمریکایی مدعی حصول توافقی محرمانه میان چین و کوبا برای تأسیس یک تأسیسات شنود الکترونیکی در این جزیره در فاصله صد مایلی ایالت فلوریدا شده است.

وال‌استریت‌ژورنال با گزارش این خبر به نقل از مقام‌های آگاه آمریکایی نوشت: تأسیس چنین پایگاهی، چین را قادر به شنود ارتباطات الکترونیکی منطقه جنوب شرق آمریکا و همچنین رصد ترددهای دریایی خواهد کرد. این منطقه میزبان شمار بسیاری از پایگاه‌های نظامی آمریکاست. 

مقر فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در شهر تامپا در فلوریداست. پایگاه فورت لیبرتی که بزرگترین پایگاه نظامی آمریکاست نیز در کارولینای شمالی واقع شده است. 

مقام‌های آمریکایی گفته‌اند که دو کشور بر سر کلیات به توافق رسیده‌اند. چین قرار است «چندین میلیارد دلار» برای فعالیت این تأسیسات شنود در اختیار کوبا قرار دهد. 

کاخ سفید از اظهارنظر درباره این گزارش خودداری کرد؛ اما جان کربی، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای به وال‌استریت‌ژورنال گفت: «نمی‌توانم درباره این گزارش خاصی اظهارنظر کنم، ولی ما به خوبی از تلاش‌های جمهوری خلق چین برای سرمایه‌گذاری در تأسیس زیرساخت‌هایی با اهداف نظامی باخبریم.»

جان کربی همچنین اضافه کرد: «آن را به دقت زیر نظر داریم؛ گام‌هایی برای مقابله با آن برمی‌داریم و اطمینان داریم که قادریم به تمامی تعهداتمان در کشور، در منطقه و در سراسر دنیا عمل کنیم.»

این گزارش در شرایطی منتشر شده که آمریکا و چین تلاش‌هایی را برای کاستن از تنش‌ها بعد از ورود یک بالن جاسوسی چین به خاک آمریکا آغاز کرده‌اند. 

این گزارش همچنین می‌تواند انتقادها از قصد آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا برای سفر به چین طی روزهای آینده را افزایش دهد. 

باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در گفت‌وگو با وال‌استریت‌ژورنال گفت: «اگر این گزارش درست باشد، حمله‌ای مستقیم به ایالات متحده است؛ پس امیدوارم دولت درباره نحوه واکنش به این اقدام فکر کند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴۶
گفتند التماس نکنید ولی در عمل اتفاقات دیگری در حال وقوع است .
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
دقیقا همینطور است و آقایان دارند آماده میشوند تا جام زهر هسته ای را بنوشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ای شیطون بلا، خبری داری یا خواب دیدی؟!! هر کدومش باشه بگو عزیز ما هم یه خورده بخندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ایران هرگز زیر بار توافق موقت نمیره آمریکا الکی داره التماس میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
فعلا معلوم شده عربستان هم برای انعقاد قرارداد سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در عراق با ما طرح رفاقت ریخت. خدا رو شکر موشک داریم بعد عربستان و امارات بهره برداری می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
دولت و مجلس محترم واردات را ممنوع کند تا تولید داخل رونق بگیرد
محسن
| Belgium |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
برجام بد بود و ما را به دامنه امریکا می انداخت؟ولی خالا خیلی خوب است و التماسانه به دنبال برجام هستند، در ضمن تمام دوربینهای بازرسی اژانس هم نصب هستند و یکی هم در فردو برای غنی سازی نصب کردند که قبلا اصلا نبوده دمتان گرم؟روحانی که خیلی بد بود؟؟؟؟
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سیاست دقیقا همینه
بادست پس بزن با پا پیش بکش
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
انشانه های واضحی مثل برقراری روابط با عربستان و تبادل زندانیان وتوافق با اژانس انرژی اتمی و ازادسازی پولهای بلوکه شده ایران و پیشبینی کاهش تورم از سوی مسوولین یک نتیجه گیری بیشتر نمیشه کرد: توافق با کدخدا
هم آمریکا گفته که برجام در دستور کار نیست و هم ایران گفته مذاکراتی انجام نشده است.فرصت تعامل ما با دنیا و استفاده از موقعیت در گیری قدرت‌های بزرگ برای منافع کشور ما از بین رفته است.ما استاد فرصت سوزی هستیم. کشورهایی که در رده پایین اقتصاد جهانی بودند در این چند دهه خود را به رده های بالا رساندند مثل کره جنوبی. ما که روزی خودمان را با زاپن مقایسه می‌کردیم امروز با کشورهایی پایین اقتصاد جهانی مقایسه می شویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
یادمون نره که آمریکا از برجام خارج شد ومشترکا با اروپا تحریم کردند ر الان هم برجام را نمیخواهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
مگه یادتون رفته که حسن روحانی و ظریف مستقیم با آمریکا مذاکره کردند و نتیجه چی شد باز هم میگین فرصت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
برجام نتیجه کار دولت سیزدهم بود ، پاره شدن برجام نتیجه کار شرقگداها و تندروها... طرف رفته وسط مذاکره شعار نوشته موشک هوا میکنه !
با توجه به چالشهای بوجود آمده بین آمریکا و چین و همچنین وضعیت بغرنج روسیه در باتلاق اوکراین،حاکمیت بهترین زمان را برای کنار گذاشتن اختلافات با غرب را دارد.و با این کار از هر دو طرف امتیاز بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
چشم پروفسور
امریکا اول اومد سوریه را با کمکهای کشورهای عربی اسرائیل به اینجا رسوند بعد رفت سراغ روسیه وهمون سیاست در پیش گرفت یعنی به کمک کشورهای اروپایی و در اخرم میره سراغ چین و به کمک تایوان ژآپن کره هند با چین درگیر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
مرگ بر آمریکا قوم لوط فاسد هستن
برجام چی بود که واگذاری منافع ملی و تحریم بیشتر این که از آن هم بدتر هست اگر رخ بدهد و خجالت آور
الآن دولت انقلابی رییسی دنبال توافقی است که همانند برجام باشد!!!!

در اینکه توافقی چون برجام دیگر امکان اجرا ندارد شک نکنید و مطمئن باشید هرگز توافقی به آن جامعیت و مقبولیت انجام نخواهد شد.

اما پرسش من از سکان به دست گرفتگان دولت انقلابی این است:

اگر برجام خوب است و متضمن منافع ملی است چرا در دوران دولت روحانی برجام را ننگ میپنداشتید و آن همه به روحانی و ظریف اهانت و فاحشی می‌کردید
چرا وقتی ظریف از مسافرت خارجی برمیگشت چماقداران کفن پوش خودجوش!!!!!! در ورودی فرودگاه دست به تجمع مثلن خودجوش می‌زدند و آن همه غلبه او فحاشی می‌کردند

چوب خدا صدا ندارد

الآن روزگاری برای شما درست شده است که آرزو دارید توافقی حتی نصف برجام هم باشد صورت گیرد تا دهان شما برای شعار دادن و پرگویی هم‌چنان باز باشد...
غربگدا جماعت هرچی رای نده به نفع کشوره خواهشا رای ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
برای بقیه تکلیف تعیین نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
بله رآی ندن تا اقلیت تندرو دوباره بیان سرکار
جنبش فواحش دنبال قدرت گرفتن و فساد و بهم ریختن خانواده در ایران و همجنس بازی و کثافت کاری های انگل وار بود که لطف خدا درهم شکست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
تهمت به یک فرد گناه کبیره است
تو باید اثبات کنی فاحشگی وگرنه تهمت زدی خخخخ بدبخت تو اصلا مسلمون نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
تهمت؟ روتون رو برم! صد در صدی مینویسم امضا میکنم که ۹۰ درصد این جنبش فواحش بودن اگه نبود خدا منو نبخشه اما میدونم که بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
طبق ماده 245 نسبت دادن کلمات فحشا زنا لواط به دیگران حتی مرده جرم هست و طبق قانون مجازات ان هشتاد ضربه شلاق دارد پس چطور راحت به دیگران نسبت فاحشه و فواحش میدهید خدا هدایتتان کند
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
درمورد تن فروشی زنان ایرانی به خاطر فقر و رابطه جنسی با توریست های عراقی به دلیل فقر چی داری بگی ، زشت نیست این اتفاقات
جواب ۱۳،۳۹
| Germany |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
گناه دارید والله که فکر میکنید زنان معترض ایرانی همکار مادرت و مادر
و بزرگت خواهرت و دخترت وبقیه زنان کسانی که طرفداراشان هستید ، عزیزم خیالت راحت این زنان معترض مزاحم کار زنان خودت و دوستان ات نیستید
واقعا برای تابناک و امثال تابناک متاسفم که اساسی ترین مشکلات کشور را رها و دنبال مشکلات کشورهای خارجی هستند

باید چندین تن ذرت بدلیل بی مدیریتی و فشل بودن مسئولین در گمرک گند بگیرد و همچنان بازار تشنه آن باشد
حداقل یک کمیته بحران با کمک بخش خصوصی در گمرک درست کنید که اقلام فاسد شدنی سریعا ترخیص و پول آن وارد بیت المال شود و اگر بخش خصوصی مجوز ندارد به اندازه پول خریدش به بخش خصوصی داده شود

من تجربه ای در مسئولیت ندارم اما تعجب می کنم از کسانی که ادعا در مسئولیت دارند چطور نمی توانند چنین مشکل ساده ای را حل کنند

بخدا اینها ظلم است اینها حق الناس است خدا اگر از بی نماز ها بگذرد از اینجور اعمال گذشت نخواهد کرد مگر اینکه یک ملت از آن گذشت کنند
نگاه به این لذت مسئولیت نکنید گردنه های قیامت برای اینجور رفتارها بسیار بسیار سخت است
عده ای علاقه دارند خودشون را به کوچه علی چپ بزنند
ایران در اوج اقتدار موشک هایپرسونیک رونمایی کرده، حالا هی دارید میگید ایران جام زهر نوشیده؟ یا دارید میگید برجام ظریف را احیا کردند؟
برجام ظریف میگفت خمپاره هم حق ندارید بسازید
واقعا نمی فهمید یا خودتونو به اون راه زدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
شما صبحانه هایپرسونیک میل بفرمایید
شما خوبید حالا که تمام امکانات و قدرت داخلی و خارجی ایران دست شماست حالا بیایید واقعا کاری کنید که آن دسته ای که به شما رای دادن از رای دادن خود پشیمان نشوند و بقیه مردم هم در ادوار دیگر با دل و جان بهتون رای بدهند خواهشاً با عمل و کار نشان دهید نه با وعده و حرف
بارک‌الله به تو‌که دقیق از برجام خبر داری ،ما که نمیدونیم ولی احتمالا کاچی به از هیچی بوده ، که الان به کاچی هم راضی شدن ولی اون طرفی ها برا کاچی هم حالا کلی ادا و اطوار در میارن شاید هم ندن ، ، تو هم به اندازه همون خمپاره راست میگی ‌و میفهمی
این شایعه توافق موقت ایران و آمریکا و آزاد سازی ۲۰ ملیارد دلار ، همش برای این بود که قیمت ارز پایین بیاد و مثلا وضع آشفته اقتصاد را موقتا آرومتر کنند. ولی هیهات که بقول حافظ: که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
قیمت دلار با موشک هایپر سونیک پایین میاد نه توافق
"امضای «اعلامیه آتلانتیک» بین واشنگتن و لندن برای مهار چین"
مدعیان تحلیلگری سپهر سیاسی قرن حاضر٬
این عبارت را بالای آینه روشویی نصب کنید تا بیادتان بماند.
آی حکایت دارد!
اسرائیل و امریکا بدون شک نابود هستند مرگ بر امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
وای که با این نهیب هر دو در هفت سوراخ پنهان شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
فعلا که مردم ما زیر بار تورم نابود شدند.
آمریکا بیاد توافق موقت کنه ۲۰ میلیارد بده به ایران ، ایران ام هسته ای شو نگه داره ، فقط پلمپ بشه ، تحریم ها لغو بشه تا زمانی که بایدن حضور داره !! این جوک هایی بود که شما تعریف کردید ، آمریکا خندید و تکذیب کرد....دولت سیزدهم به برجام دو روزه ام با این شرایط رضایت میده !! اینطوری که فقط یه پولی ریخته تو دامن شما ، برا آمریکا چه سودی داره این تخیلات ؟
الان مطالبه مردم فهیم ایران ارتباط با همه جهان است نه دشمن تراشی که سود بعضی ها در آن است
امضای «اعلامیه آتلانتیک» بین واشنگتن و لندن برای مهار چین
چین ابر قدرت آینده است
اول آمریکایی ها توافق موقت را تکذیب کردن !
بهتر نیست راجب به ارتباط با اسرائیل هم فکر کرد، وبا نتان یاهو صلح کرد وبعد از فضایل و مکارم آن براتش گفت تا مسلمان شود .بعد فکری نیست اگر بهش فکر کرد دیگه هی نمی خوام موشک درست کنیم و احتکار کنیم وهزینه بی خودی بدهیم
همه دنیا میگن NO WAR نه به جنگ ما تازه به فکر جنگ افتادیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار