بازدید 8239
۲
رییس سازمان بورس خبر داد:

صدور گواهی تمکن مالی الکترونیکی شد

رییس سازمان بورس گفت: استراتژی ما این است که تمام خدمات به سهامداران به صورت الکترونیکی صادر شود تا دیگر نیازی به مراجعه به نهادها و کارگزاری ‌ها نباشد .
کد خبر: ۱۱۷۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 08 June 2023

صدور گواهی تمکن مالی الکترونیکی شد

به گزارش «تابناک»، شهریار بهرامی- ، مجید عشقی در مراسم رونمایی از صدور الکترونیکی گواهی تمکن مالی شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه از این پس یکی از پرکاربردترین محصولات شرکت سپرده‌گذاری به صورت الکترونیکی ارایه می‌شود، اظهار داشت: یکی از دغدغه سهامداران دریافت خدمات به صورت الکترونیکی است، روز گذشته حق تقدم الکترونیکی را رونمایی کردیم و امروز گواهی تمکن مالی ارایه می شود و این روند ادامه دارد.

وی درباره گواهی تمکن مالی گفت: یکی از دغدغه‌های سهامداران این است که از دارایی خود را در بازار سرمایه می‌توانند با خرید و فروش یا سود آن استفاده کنند اما امروز ابزار جدید گواهی تمکن مالی الکترونیکی رونمایی می‌شود که پیش از این فرایند دستی آن سخت و پیچیده بود. اما امروز این گواهی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و این امکان فراهم است که نیازهای خارج از کشور را هم پوشش دهد. 

رییس سازمان بورس تاکید کرد: استراتژی ما این است که تمام خدمات به سهامداران به صورت الکترونیکی ارایه شود و این خدمات در بستر سایت ddn به صورت الکترونیکی ارایه خواهد شد تا دیگر نیازی به مراجعه به نهادها و کارگزاری ‌ها نباشد .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
میریت های سفارشی چه بلایی سر بورس و کشور آوردند
خدا کنه سر از اداره مالیات در نیاره....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان