بازدید 11438
۲

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازداشت شد

بدنبال سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از احضار رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس و مدیر این بیمارستان به دادسرا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 08 June 2023

به گزارش تابناک، شهرام کرمی با اشاره به سرقت قطعات سربی دیوار‌های اتاق رادیولوژی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، اظهار کرد: از حدود سه هفته پیش بدنبال سرقت قطعات سربی دیوار‌های اتاق رادیوتراپی این بیمارستان، موضوع بصورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون سه نفر از کادر بیمارستان به عنوان متهمان این پرونده دستگیر شده اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد. 

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین به منظور بررسی بیشتر این پرونده، صبح امروز بازدیدی میدانی از بیمارستان امام رضا (ع) داشتیم که در آن چگونگی سرقت قطعات سربی دیوار‌های اتاق رادیوتراپی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در رابطه با این پرونده کوتاهی و قصور مسئولان بیمارستان محرز شده است، گفت: باتوجه به اینکه سارقین به راحتی توانسته اند دست به سرقت بزنند، کوتاهی مسئولین ذیربط کاملا مشهود است. 

کرمی تصریح کرد: در این راستا، دستور بازداشت مدیر حراست بیمارستان امام رضا صادر شد. 

وی افزود: همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رئیس و مدیر بیمارستان هم به دادسرا احضار شده‌اند و در صورتی که طی مهلت قانونی در دادسرا حضور پیدا نکنند، حکم جلب آن‌ها نیز صادر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
یعنی جالبه تو روز روشن دزدی شده
مثلا چیزی هم نبود کسی تو جیبش بزاره و هیچکس نبیه
مدیریت در حد تیم ملی برزیله واقعا
کسی به حال بیمار رحم نکنه به حال ادم های سالم عمرا رحم کنه
انصافا دل ادم به درد میاد از این همه سوء مدیریت
هروقت مسوول شیمیایی زدن در مدارس پیدا شد اینم پیدا میشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها