بازدید 7339
۵

آغاز مذاکره استقلال با دو گزینه خارجی جای ساپینتو

کد خبر: ۱۱۷۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 07 June 2023

پس از اعلام رسمی پایان همکاری ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه حالا سراغ دو گزینه خارجی برای هدایت آبی‌پوشان در فصل آینده رفته‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه مذاکره مدیران باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو برای ادامه همکاری به دلایل مالی و غیرمالی به بن‌بست رسید، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان در پیامی با هواداران استقلال رسما خداحافظی کرد. او احتمالا راهی قبرس خواهد شد و خبری از پیشنهادهای عربی نیست.

گفته می‌شود مدیران استقلال با توجه به احتمال زیاد جدایی ساپینتو، از قبل دو گزینه خارجی را مدنظر قرار داده بودند تا هر چه زودتر مذاکرات با آنها انجام شود. در صورتی که مذاکره با گزینه‌های خارجی نتیجه ندهد، گزینه‌های داخلی در اولویت قرار می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
آقا استقلالی ها تا خسرو حیدری که حاضزه برای باشگاه خون بده را دارند برای چی دنبال گزینه خارجی هستند ؟
ما پرسپولیسی ها فقط خواهان بازگشت ساپینتو هستیم
ساپی جان دوستت داریم برگرد :)
از ترس یحیی در رفت
شعار پرسپولیسی ها : یامرگ یا ساپینتو :)
با سلام همه این موارد جهت فریب هواداران استقلال است و مطمئن باشید امسال وضعیت استقلال از قبل هم بدتر خواهد شد.تیمی که مدیر ندارد ، تیمی که سرمربی ندارد در فوتبال به کجا خواهد رسید.تشکر از وزیر پرسپولیسی ورزش که هدفش نابودی تیم های مطرح بجز پرسپولیس در کشور هست.تبریک به تیم پیروزی و هوادارانش بخاطر کسب قهرمانی دوره بعد(سال 1403) بازی های فوتبال با مساعدت تمام و کمال و پول پاشی بی حد و اندازه و انتخاب شده توسط فدراسیون و وزیر ورزش .متاسفم برای فوتبال و هوادارانش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل