بازدید 3328
۱

آتش انبار چسب بازار تهران هنوز مهار نشده است

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتشی که از روز گذشته در انبار چسب بازار رخ داده کماکان در قسمت زیرزمین روشن است.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 07 June 2023

به گزارش «تابناک»، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت آتش سوزی در انبار چسب گفت: روز گذشته آتش سوزی در بازار سید ولی و در قسمت مغازه‌های مملو از چسب رخ داد و با گذشت حدود ۲۴ ساعت از آغاز آتش سوزی آتش مغازه‌های بالایی مهار شدند و عملیات لک‌ها گیری در قسمت بالایی به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی در قسمت زیر زمین است و با توجه به انبارهای بزرگ‌تری که در قسمت زیر زمین وجود دارد و با توجه به اینکه کاملاً شعله‌ور بود و تنها یک مسیر با یک به آنجا وجود داشت هیچ امکان ورودی وجود نداشت و با توجه به احتمال انفجار و ریزش ساختمان عملیات تهاجمی در زیر زمین زمان بر و سخت بود.

ملکی گفت: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته به یکباره سقف زیر زمین در قسمت شرقی تخریب شد و روی مغازه‌ها ریخت و با توجه به پیش بینی‌هایی که انجام شده و احتمال تخریب با حداقل نفرات عملیات ادامه یافت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بخش زیادی از آتش خاموش شد اما هنوز در قسمت‌هایی از زیر زمین و یا توجه به گازهای شدید چسب‌ها و حرارت بالا و به دلیل حرارت بالا مجدداً آتش‌ها شعله‌ور می‌شوند و کماکان عملیات ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا کمک کنه دیگه اصلا توان شنیدن خبر بد و نداااااااااااریم . تا ببینیم کی آقایان شهر داری و شورای شهر یه فکر اساسی به حال این بازار بزرگ زوار درفته بکنن .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر