بازدید 22391
۲

افتتاح خط ۱۰۰۰کیلومتری انتقال‌آب در سیستان‌و‌بلوچستان

خط ۱۰۰۰ کیلومتری انتقال آب به ۱۶۲ روستای محروم سیستان و بلوچستان با حضور سردار فدوی جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید، همچنین عملیات خط انتقال آب برای ۲۹۲ روستای استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 06 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار فدوی در حاشیه اجرای این طرح در شهرستان دشتیاری گفت: موضوعات مختلفی برای خدمت رسانی در حال انجام داریم که یکی از مهمترین موضوعات آبرسانی است، مردم ما در هر جایی که هستند باید از نعمت آب پایدار، بهداشتی و دائمی برخوردار باشند.

وی افزود:  استان سیستان و بلوچستان بیشترین روستا را در این طرح دارد و کل روستاهایی که باید در این استان آبرسانی شوند، ۱۷۵۱ روستا هستند که فقط در منطقه پیشین تعداد ۲۲۱ روستا است که در هیچ شهرستانی در کشور به این تعداد روستا آبرسانی نشده و قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه برای انجام این طرح مصمم است.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در سپاه خط قرمزی تعریف کردیم که طرح های آبرسانی باید حداکثر ظرف مدت یک سال انجام شود و اگر منابع مالی به موقع تأمین شود، شش ماهه هم آن را انجام خواهیم داد.

سردار فدوی با بیان اینکه این طرح یک کار جهادی است و با اولویت در حال انجام است، گفت: از امسال بجز طرح های آبرسانی روستایی؛ جاده روستایی، خانه روستایی ,آبخیزداری روستایی و... جز اولویت سپاه پاسداران در مناطق محروم سیستان است که در سال جاری عملیات این طرح ها نیز اجرایی میشود.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان پیروزی این انقلاب تاکنون همواره در کنار مردم در تمام حوزه ها تلاش کرده است.

 محمد کرمی افزود: امروز شاهدیم طرح های مختلفی در استان سیستان و بلوچستان هم در حال اجرا و هم به پایان رسیده است. 

وی تصریح کرد: اقدامات زیادی در حوزه مسکن و مدرسه سازی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شروع شده و یا در حال اجراست که فضل الهی به زودی به نتیجه می رسد.

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات خوبی که برای رفع تنش آبی شهرستان دشتیاری انجام شده طرح جهاد آبرسانی بود که در سایر نقاط استان سیستان و بلوچستان نیز در حال انجام است.

کرمی ادامه داد: حوزه تجارت به سرعت در استان سیستان و بلوچستان در حال رشد است و حوزه های کشاورزی، شیلات و دامداری را نیز در دستور کار داریم تا با اختصاص زمین به جوانان همین منطقه از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۲
وقتی ش ماه میتوانید ابرسانی کنید پس چرا چهل ساله انجام نداده اید .لطفا تین سوال را پاسخ دهید
چرا نيروهاي جهادي نمياد الودگي تهران كيفيت خودرو ها تورم لجام گسيخته و صدها معظل را حل كنند؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها