بازدید 4615

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ تا ۱۶ خرداد

سازمان هواشناسی با پیش بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز چهاردهم تا شانزدهم خرداد، برای برخی استان ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 04 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، روز یکشنبه ۱۴ خرداد در ارتفاعات مرکزی و جنوبی کرمان، شمال هرمزگان و ارتفاعاتهشدار نارنجی هواشناسی برای چهاردهم تا شانزدهم خرداد سمنان و روز دوشنبه ۱۵ خرداد در ارتفاعات مرکزی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال غرب اصفهان و شرق استان مرکزی شاهد رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، بارش تگرگ و خیزش گرد و خاک در نقاط مستعد خواهیم بود.

این شرایط روز سه شنبه ۱۶ خرداد، ارتفاعات مرکزی کرمان و ارتفاعات مازندران را در بر خواهد گرفت.

آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها، ایراد خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی، برخورد صاعقه، بروز اختلال در پروازها و و سقوط سنگ در نواحی کوهستانی در روزها و مناطق یاد شده محتمل است.

به هموطنان در مناطق یاد شده توصیه می شود از هرگونه تردد و توقف در حاشیه و بستر مسیل ها و رودخانه ها و فعالیت های کوهنوردی خودداری و عشایر از تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع و چرای دام پرهیز نمایند؛ در سفرهای بین شهری احتیاط شود؛ از استحکام سازه های موقت اطمینان حاصل و کانال ها و آب روها لایروبی و برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار