بازدید 3971
۷

حمله با سنگ به خانه داور دربی!

داور دربی علت ناراحتی خود را «بی مهری همشهریانش» قلمداد کرده و نوشته که به این دلیل نزد خانواده «سرافکنده» شده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 03 June 2023

به گزارش تابناک؛ ورزش سه نوشت: محمدحسین‌ زاهدی‌فرد، داور دربی، از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی‌اش خبر داد.
 
صد و یکمین شهرآورد پایتخت در حالی با پیروزی ۲-۱ پرسپولیس به پایان رسید که در آخرین دقایق این بازی و با مصدومیت اشکان خورشیدی، او جای خود را به محمدحسین زاهدی‌فرد داد تا این داور اهل برازجان بازی را ادامه دهد.
 
حالا زاهدی‌فرد با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی خود خبر داده و نوشته:«هیچگاه گمان نمی‌کردم روزی در شهرم اینگونه مورد هجمه و بی‌مهری قرار بگیرم.»
 
او همچنین حملات و هجمه اخیر به خود را بی سابقه دانسته و نوشته: «هنگام بازگشت به منزل با صحنه شکسته شدن شیشه در منزل روبرو شدم.»
 
داور دربی علت ناراحتی خود را «بی مهری همشهریانش» قلمداد کرده و نوشته که به این دلیل نزد خانواده «سرافکنده» شده است.
 
البته به نظر می‌رسد این حمله اثر خاصی نداشته و بیشتر واکنشی انتقام‌جویانه و هیجانی بعد از شهرآورد بوده اما به هر حال در سطح فوتبال ایران سابقه نداشته است.
 
قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در حالی مورد هجمه قرار گرفته که احتمالا هواداران استقلال بابت اخراج ریکاردو ساپینتو و طرفداران پرسپولیس به دلیل عدم اعلام پنالتی روی عیسی آل‌کثیر از داور دربی دلخور هستند.
 
همچنین صحنه خطای منجر به گل استقلال و گل دوم پرسپولیس نیز مورد نقد هواداری قرار گرفته است.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
جناب آقای زاهدی فر ناراحت نباشید تا چند روز دیگر که ساپینتو پروژه استراماچونی 2 را کلید زد و کلی باج سبیل از استقلالی ها گرفت اونوقت همه به درستی عمل شما در برخورد با این فرد بی ادب و بی شخصیت پی خواهند برد !
وقتی از گل استقلال شکه شدی و نمی توانستی قهرمانی استقلال را ببینی چون احتمالا مهندسی نتیجه بازی چیزی دیگری بود باید به فکر حالا می بودی اینکه چیزی نیست به زودی به تاریخ می پیوند همانطور که این سال ها داوران چون شما غش کردند و پرسپولیس را قهرمان کردند ولی اگر انسان باشی تا اخر عمر عذاب وجدان شما داوران را رها نخواهد کرد این عمر به سرعت تمام می شود ولی حق نا حق شده تیم ها دیگر از جمله تیم های شهرستانی شماها را رها نخواهد کرد که چنین راحت برای قهرمان سازی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
تو بازی خودتو نشون بدین اگه به داورا اعتقاد ندارین اصلا از لیگ فوتبال انصراف بدین برین والیبال بازی کنید. شاید بتونید قهرمان شید.
زاهدی فر بعد از خطای پنالتی کی روش استنلی که به قول خداداد عزیزی از کره ماه هم معلوم بود در یک سناریوی دیگر با مهندسی داوری برای تیم پرسپولیس جام را از استقلال گرفت پنالتی نگرفته در دو دقیقه به پایان بازی هم در همان راستای مهندسی داوری بود چون فکر نمی کرد استقلال در آن دقیقه گل مساوی را بزند ولی بعد از گل اخراج ساپینتو با فرمان یحیی و بعد خطاهای بی مورد پشت 18 قدم استقلال کاملا مهندسی داوری را نشان می داد پرسپولیسی ها هم بهتر می دانند که این تیم باید دقیقه 59 با اخراج امیری 10 نفره میشد
مطمئنا کار استقلالی ها بوده چون اونها از داوری ضرر کردن اگر پرسپولیسیها بودن خونه رو رو سر خودش و زن و بچه اش خراب می کردن هنوز خاطره برخورد پرسپولیسیها با مسعود مرادی و قهرمانی از یادها نرفته! جوری که خانوادگی در خانه زندانی بودن و بچه شون هم مدرسه نمی تونست برود
همیشه و همه وقت در تمام ناکامیها و شکستهای استقلال همه مقصرند از داور و فدراسیون و وزارت ورزش تا همه مردم بجز تیم استقلال و مربی اون. عامل باحت شما خودتون بودید با اون مربی وحشی بی تربیتی که دارید. تازه تو همین دربی به گفته تمام کارشناسان داوری پنالتی صد در صد بروی آل کثیر گرفته نشد.
کسانی که داور را دلیل شکست و باخت تیمشان می دانند احتمالا انتظار دارند با کمک داور پیروز شوند،بابا حداقل تیمتان باید سبک بازی قهرمانانه را داشته باشه تا داور بتونه کمکش کنه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل