بازدید 6113

احضار برگزارکنندگان جشن هنجارشکنانه در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر هنجارشکنی پرسنل یک گروه مربوط به بخش خصوصی در قالب یک جشن، دستورات قضایی لازم برای پلمب تالار و طلافروشی مربوط به این گروه صادر شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸ 14 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، مجتبی قدیمی افزود: با عوامل تهیه، انتشار و سفارش دهنده ویدیوی هنجارشکنانه با مضمون و محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی مربوط به برگزاری مراسم جشن سالیانه این گروه اقتصادی برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: پرونده قضایی در این خصوص به دلیل عدم رعایت جوانب شرعی و قانونی کشور، عدم توجه به ضوابط انتظامی و تهیه یک کلیپ هنجارشکنانه و انتشار آن در فضای مجازی تشکیل ‌و دستور احضار متهمین صادر شده است.
این مقام قضایی با بیان اینکه شهروندان و خانواده های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه عمل هنجارشکنانه ای بدون پاسخ قانونی باقی نمی ماند، تاکید کرد: هرگونه اقدامی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی شود از خطوط قرمز دادسرا است و با آن برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان اظهار داشت: با توجه به مطالبات مستمر مردم و کاربران فضای مجازی و بر اساس وظایف دادسرا در موضوعات مقابله با مصادیق و اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه در فضای سایبر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی در اختیار و توسعه اشراف سایبری، کمیته رصد فضای مجازی دادستانی سیرجان ، با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی اجرای طرح‌های خاص عملیاتی ، ضمن پایش شبانه‌روزی هرگونه فعالیت مجرمانه حول محورهای ترویج و اشاعه فحشا و موارد سوء اخلاقی ، برخورد قانونی و بازدارنده با مجرمین را برحسب نوع جرائم ارتکابی در اولویت مأموریت‌های خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد:مقابله با مقوله‌های ضدفرهنگی البته با راهکارهای فرهنگی امکان پذیر است اما وقتی مساله به هنجار شکنی و مخدوش شدن قانون برسد دادسرا تکالیف قانونی خود را با اراده ای قاطع و استوار انجام می‌دهد و انتظار داریم همه دستگاه‌های ذی مدخل همراه و هم افزا باشند.

طی روزهای اخیر کلیپی در خصوص برگزاری جشن سالیانه یک گروه اقتصادی در بخش خصوصی در سیرجان در فضای مجازی منتشر شد که برخی هنجارها در آن رعایت نشده بود و انتشار این کلیپ موجب آزردگی‌خاطر قشر ولایی و انقلابی این شهرستان شده است.

شایان ذکر است طی هفته های گذشته نیز بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ بسته تنباکو تاریخ مصرف گذشته متعلق به سال ۱۳۹۸و بیش از یکصد کیلوگرم گوشت فاسد از یکی از رستوران های متعلق به این گروه در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان کشف و ضبط شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
این هنجاری که دائما در اینجا وآنجا میشکند دیگر هنجار نیست.
آقا رها کنید این مردم رو. قدری بزارید به حال خودشون باشن. گرانی و فقر و شرمندگی داره بیداد میکنه. معیشت مردم شدیدا به خطر افتاده. در این شرایط شما به هر مراسم و هر کار مردم دخالت میکنید/ این سرانجام خوبی نداره. رها کنید این مردم رو
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
مگه مردمو گرفتن خدا رو شکر مردم همه چیز دارن ولی ناشکری زیاده چطوره پولهای هنگفتی برای مراسم عروسی و تولد و .. میدن همش داد از فقر میزنند خودتون و به خواب نزنید فقر و نداری دلیل بر این نیست حرام خدا رو
حلال و حلال را حرام کمی به فکر آخرت باشید لجبازی با خدا نکنید
این مقام قضایی با بیان اینکه شهروندان و خانواده های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه عمل هنجارشکنانه ای بدون پاسخ قانونی باقی نمی ماند، تاکید کرد:
داریم می بینیم چقدر شدید با این موضوع و هنجار شکنان برخورد می کنید!!!!
به سری به فروشگاه ها و خیابونها و وسایل نقلیه از عمومی گرفته تا خصوص بزنید
کلا هر کاری به نیروی انتظامی سپرده بشه جز سوء استفاده و رشوه چیزی از توش در نمی یاد.
امیدوارم خانواده های انقلابی که دادستان می‌فرمایند مثل دولت و مجلس انقلابی از آب در نیان. مردم کنار هم چادری و بی حجاب راه میرن و مشکلی ندارن اما این حضرات اینقدر با این مساله عناد و لجاجت میکنن تا آخر مثل آوار روی سرشون خراب بشه.
این مقام قضایی با بیان اینکه شهروندان و خانواده های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه عمل هنجارشکنانه ای بدون پاسخ قانونی باقی نمی ماند،

شهروندان بابت گرانی مسکن، خودرو، مواد غذایی، اقتصاد مریض و ... هم اطمینان داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا فقط برای مسایل پیش پا افتاده اطمینان داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینقدر به همه کار مردم کار نداشته باشین.
همه وقت و انرژی رو گذاشتین روی این قضایا و هر روز داره از دیروز بدتر میشه. فکر نمیکنید کارتون ایرادی داره که با همه این بگیر و ببند ها نتیجه برعکس خواست شماست؟؟؟
یک کم فکر کنید بد نیست. مسائل فرهنگی ظرافت خاص خودش رو داره و باید اشخاص باسواد و با تجربه و جامعه شناس سیاست گذاری کنن نه یه عده متوهم یسواد بی تجربه پر مدعا خود حق بین خود دکتر بین
بمیرم ... با چه چیز هایی حنجاراتون میشکنه . با این همه تورم و بدبختی نشکست حالا به همین سادگی حنجارتون شکست ؟؟؟؟؟؟ آخییییی
چرا در مقابل فساد و اختلاس دست و پا بسته اند؟
همه انگ ها رو به آنها می چسبانند.البته فقط مردم ولایی اعتراض کردند نه مردم
دادستان جان منم از مرغ تخم طلا شکایت دارم ! توی گرمای بندرعباس چرا تخمش شده ۴۰۰۰۰ریال؟ زمستون ۳۵۰۰۰ریال بود ! اگه راست میگی رسیدگی کن؛ همیشه ها تابستان که می شد ماهی وتخم مرغ توی شهرما از آغاز گرمی هوا ارزون می شد ، امسال برعکس شده!!! نکنه خبریه لطفا برخورد با مرغ تخم طلا در اولین فرصت .
وقتی شکست دیگه شکست بابا وللش بشکن بشکنه چانم
اقا نشکنید این هنجارها رو

ما تعیین می کنیم چی هنجاره چی ناهنجار شما که سرتون نمیشه
بابا مردم ولايي نداريم احتمالا امام جمعه و افرادش تماس گرفتند پلمب كنيد
یارو میگه رها کنین !!!
چیو رها کنین یارو طلافروش هنجار شکنی میکنه چه ربطی به فقر و گرسنگی داره !!!!!!!!!!!!!!
اتفاقا" همون فقیر و گرسنه حرمت را نگه داشته طرف که شکمش سیر هستش داره هنجار شکنی میکنه و قانونی باید شدیدا" با این افراد هنجار شکن که قانون را مسخره میکنن برخورد قاطع داشته باشه!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی