بازدید 3648
شرکت نفت پارس دعوت می کند؛ 

بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت نفت پارس در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در تاريخ ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمايشگاه بين‌ المللی تهران با شعار «صنعت نفت؛ تولید فناورانه، مصرف بهینه» و با هدف معرفی دستاوردهای این صنعت برگزار می شود، حضور دارد.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 13 May 2023

بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی نفت پارس، این شرکت با تولید انواع روانکارهای موتوری، دنده خودرو، صنعتی ، دریایی ، گریس ها و ضدیخ و برخورداری از ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا یکی از برندهای شناخته شده در صنعت روانکاری ایران است که همواره محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز جهان تولید کرده است.
نفت پارس در این نمایشگاه از تولیدکنندگان داخلی، فعالان در پژوهش صنعت نفت و حوزه پالایش مشتریان و تامین کنندگان کالا و خدمات دعوت می کند تا با حضور در سالن 7  نمایشگاه و بازدید از غرفه این  شرکت ضمن مشارکت و استفاده از این فرصت تعاملی و با گسترش توانمندی ها به پیشبرد اهداف و تعالی اقتصاد این صنعت کمک کنند.
با توجه به  حضور شرکت های بزرگ این صنعت در این نمایشگاه امکان همکاری مشترک و مناسب برای سرمایه گذاری در حمایت از ظرفیت های داخلی در فضایی مشترک ایجاد شده است که با توجه به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالای ایرانی مطابق با شعار امسال "مهار تورم و رشد تولید" انتظار می رود نمایشگاه امسال با رویکرد پررنگ تری در حمایت از ظرفیت های داخلی و رشد تولید برگزار شود.
گفتنی است؛ بیست وهفتمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی با میزبانی از۱۵۰۰شرکت داخلی وخارجی، فرصتی برای تعامل و همکاری شرکت‌های نفتی در سطح بین‌المللی، فراهم می‌کند.
در نمایشگاه بیست و هفتم جدیدترین دستاوردهای روز در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به نمایش گذاشته می‌شود، از این رو شرکت‌های فعال در حوزه انرژی می‌توانند ضمن آشنایی با تکنولوژی‌های جدید، شرح نیازها و تعامل با مجموعه بزرگ صنعت نفت، در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری و یا عقد قرارداد همکاری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست