بازدید 2271

کاهش دما در شهرهای شمالی/ بارش باران تا روز شنبه

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در شهرهای شمالی خبر داد و بارش‌ها در غرب کشور،سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز تا شنبه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ 10 May 2023

به گزارش «تابناک»، صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت جوی کشور اظهارداشت: امروز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، مرکز و شمال شرق کشور و پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت) در شمال شرق و با شدت کمتر در شمال غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه و شنبه (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت) نیز در برخی مناطق شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین امروز چهارشنبه در غرب، جنوب غرب، شرق، شمال شرق و مرکز، پنجشنبه و جمعه در شرق و شمال شرق و شنبه در شمال غرب و غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: بارش‌ها در شمال غرب و غرب کشور، جنوب غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، مرکز و شرق کشور تا روز شنبه ادامه دارد.

وی بیان داشت: امروز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده اما روز پنجشنبه مجدداً افزایش دمای ۶ تا ۸ درجه‌ای را شاهد خواهیم بود. همچنین وزش باد نسبتاً شدید مناطق غرب و جنوب غرب، شرق و شمال شرق و مرکز کشور را در بر می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر