بازدید 8127

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی شاهد بارش باران به شکل رگبارهای پراکنده خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ 07 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سازمان هواشناسی اعلام کرد: در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی شاهد بارش باران به شکل رگبارهای پراکنده خواهیم بود.

روز دوشنبه در بخش‌هایی از استان‌های زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات استان تهران این بارش‌ها گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

همچنین روز سه‌شنبه سامانه جدید بارشی وارد کشور شده و مناطقی از غرب و شمال غرب را در بر می‌گیرد.

هواشناسی همچنین در هشدار سطح زرد از وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، در نواحی مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا طی امروز در ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد.

فردا دوشنبه نیز در همدان، زنجان، مرکزی، اصفهان، قم، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری و شمال لرستان انتظار وزش باد شدید وجود دارد.

احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی و احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال توصیه شده است.

هواشناسی به عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع، به ویژه در بعد از ظهر و استفاده از قیم برای نهال‌ها توصیه کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان