بازدید 5731
۱

قاتل فراری در اهواز کشته شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه فرد قاتل و عامل تیراندازی در محله کیانپارس کشته شد گفت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به قتل در بازار کاوه اهواز، بلافاصله محل اختفاء قاتل در کیانپارس اهواز شناسایی و ماموران اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 06 May 2023

قاتل فراری در اهواز کشته شد

 

به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا، در جریان این عملیات، مدافع نظم و امنیت، ستوانسوم "سعید ربیعی" به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص اظهار کرد : صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به قتل در بازار کاوه شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ  حجت الله سفیدپوست با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی با سلاح گرم اقدام به تیراندازی منجر به قتل و مجروحیت ۲ تن از شهروندان کرد، افزود: ماموران پلیس با رصد فنی و اطلاعاتی ساعاتی پس از وقوع این جنایت محل اختفاء قاتل را در منطقه کیانپارس اهواز شناسایی و برای دستگیری آن وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: قاتل به محض مشاهده پلیس به سمت آنان کورکورانه تیراندازی کرد که ستوانسوم "سعید ربیعی" بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده ساعتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ سفیدپوست عنوان داشت: در آتش متقابل ماموران پلیس، قاتل مسلح نیز به هلاکت رسید.

قاتل فراری در اهواز کشته شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
پناه بر خدا. خدا این مامور شهید را رحمت و به خانوادش صبر عطا کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی