بازدید 2398
۱

گزافه‌گویی‌های جدید وزیر جنگ اسرائیل ضد ایران و سوریه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سفر امروز خود به آتن، در گزافه‌گویی ضد ایرانی جدید خود مدعی شد که به ایران اجازه نخواهیم داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴ 05 May 2023

به گزارش «ابناک» به نقل از مهر، «یوآف گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در لفاظی ضد ایرانی جدید خود امروز پنجشنبه مدعی شد که ایران مواد کافی برای ساخت پنج بمب اتمی را جمع‌آوری کرده است.

وزیر جنگ «اسرائیل» در اثناء سفر امروز خود به آتن، در گفت‌وگو با وزیر دفاع یونان مدعی شد: «اشتباه نکنید ایران به یک بمب رضایت نخواهد داد. ایران تاکنون مواد غنی‌شده تا ۲۰ و ۶۰ درصد را برای پنج بمب تأمین کرده است.»

‌یوآف گالانت در ادامه لفاظی خود ضد ایران و سوریه مدعی شد: «طی شش ماه گذشته، ایران هواپیماهایی حامل تسلیحات به طور هفتگی به سوریه فرستاده تا نیروهای نیابتی خود را تأمین کند.»

وی در ادامه ادعاهای واهی خود با هشدار به دمشق مدعی شد: «سوریه باید آگاه باشد که ارتش اسرائیل به هر حمله‌ای که از خاک این کشور انجام شود با قدرت پاسخ خواهد داد. ما به ایران اجازه نمی‌دهیم در خاک سوریه قدرت نظامی ایجاد کند یا کریدوری برای ارسال سلاح‌های پیشرفته به لبنان بسازد.»

این مقام صهیونیستی در بخش دیگری از ادعاهای بی‌اساس خود با اشاره به پیشرفت صنعت هسته‌ای ایران بار دیگر ایران را به غنی‌سازی بالا برای ساخت بمب متهم کرد.

وی در ادامه اتهام‌زنی‌ها به ایران، حملات گروه‌های مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور غزه که در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان رژیم صهیونیستی آغاز شد را به «حملات اخیر دیگر از لبنان، سوریه و کرانه باختری» مرتبط کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
غلط کرده. مانند دفعات قبل تکون بخوره پدرشو درمیاریم. دیگه چیزی ازشون نمونده از بس خوردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر