بازدید 4738

علت لغو کنسرت‌های سیروان خسروی و بابک جهانبخش

کنسرت سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ که قرار بود ۱۳ اردیبهشت در هتل اسپیناس تهران برگزار شود، لغو شد.کنسرت سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در هتل اسپیناس تهران برگزار شود که کنسرت ۱۲ اردیبهشت برگزار شد اما این برنامه ۱۳ اردیبهشت به دلیل کسالت خسروی و به دستور پزشک لغو شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 04 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر برگزارکننده کنسرت سیروان خسروی  در صفحه این شرکت در فضای مجازی اعلام کرد: «به دستور پزشک و به دلیل کسالت پیش آمده، متاسفانه ناچار به لغو کنسرت امروز (۱۳ اردیبهشت) سیروان خسروی هستیم.

علت لغو کنسرت بابک جهانبخش

بابک جهانبخش نیز که قرار بود در کشور کانادا به روی صحنه برود، از لغو کنسرت‌های خود در این کشور خبر داده است.

این خواننده با اعلام این خبر در فضای مجازی درباره علت این امر نوشته است: «به دلیل ناتوانی شرکت برگزارکننده کنسرت کانادا در برگزاری برنامه و صادر نشدن ویزاها، کنسرت اینجانب در شهرهای ونکوور و تورنتو کنسل شده است. کلیه مبالغ دریافتی ما از قرارداد، بعد از کنسل شدن توسط تهیه‌کننده، بدون کسر یک دلار از طرف ما، به ایشان عودت داده شده است.

لذا از دوستانی که اقدام به تهیه بلیط کرده بودند، خواهشمندم برای عودت مبالغ پرداختی خود از طریق مبدأ خرید بلیط اقدام فرمایید.»

مبلغ پرداختی حداکثر تا ۷۲ ساعت به صورت اتوماتیک توسط بانک به حسابی که با آن خرید کرده‌اید عودت داده خواهد شد. بابت شرایط پیش آمده پوزش می‌طلبیم.»

خسروی امسال ششم، هفتم و ۱۵ فروردین در تهران و دوم و سوم اردیبهشت در ساری به روی صحنه رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست