بازدید 2418
۴

چند صد هزار کاربر اتصال متقابل را فعال کرده اند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جزئیات طرح اتصال متقابل چهار پیام‌رسان ایرانی توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 26 April 2023

به گزارش «تابناک»، عیسی زارع‌پور در گفتگوی تصویری با بخش خبری ساعت ۱۴ گفت: یکی از مأموریت‌هایی که وزارت ارتباطات به ویژه در یک سال گذشته دنبال می‌کند، حمایت از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایرانی است تا بتوانند خدمات با کیفیتی را به مردم عزیز ارائه کنند و روز به روز بر تنوع و کیفیت این خدمات افزوده شود.
 
وی در ادامه با اشاره به رونمایی از قابلیت اتصال متقابل پیام‌رسان‌های بومی که مراسمش امروز در وزارت ارتباطات برگزار شد، افزود: از این به بعد، امکان ارسال پیام و هر نوع فایلی بین نسخه جدید این چهار پیام‌رسان وجود دارد.
 
وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در مراحل بعدی، چه امکاناتی به این طرح اضافه خواهد شد، گفت: در این مرحله، ارسال پیام متنی، استیکر و فایل پیش‌بینی شده و در قدم بعدی نيز، تشکیل گروه مشترک بین کاربران پیام‌رسان‌های مختلف در یک پیام‌رسان امکان‌پذیر خواهد شد.
 
به گفته زارع‌پور علاوه بر این امکانات، قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام‌رسان‌های مختلف هم به زودی فراهم خواهد شد.
 
وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال دیگری درباره چگونگی رفع مشکلات احتمالی کاربران در طرح اتصال متقابل پیام‌رسان‌های بومی هم توضیح داد: همکاران من در سازمان فناوری اطلاعات، مرکزی را راه‌اندازی کرده‌اند و به صورت دائمی با شماره تلفن ۱۶۴۹ پاسخگوی سوالات کاربران سراسر کشور خواهند بود. علاوه بر این، مركز پشتیبانی پیام‌رسان‌ها هم آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رفع مشکلات احتمالی آنها خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اقای وزیر بااین اعتمادبه نفسی که شماداریدواز اتصال وغیره به هم می بافیدچراجرات رفع فیلتر راندارید؟
۴۰ میلیون کاربر یعنی شما از هر دو نفری که می شناسید یک نفر از حداقل یکی از پیام رسان های داخلی استفاده می کند! آیا چنین است؟
شما اگر end to end رو فعال کرده باشین یعنی این وسط کسی نمی تونه پیام رو بخونه
این چند صد هزار نفر فقط کار دستگاه‌های امنیتی برای جمع آوری اطلاعات مردم و دستگیر کردن اونایی که دلشون میخواد رو تسهیل کردن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست