بازدید 5350

کاهش قیمت خودرو در بازار

بررسی قیمت خودروهای داخلی در بازار حاکی از آن است که قیمت محصولات داخلی کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹ 26 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در ادامه روند کاهشی قیمت خودرو، امروز (سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت) سورن پلاس تیپ ۱ حدود ۱۷ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۵۳ میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت این خودرو در اوایل امسال به ۷۰۰ میلیون تومان هم رسیده بود.
 
دنا پلاس هم امروز ۸ میلیون تومان ارزان شد و به ۷۵۲ میلیون تومان رسید. این خودرو در هفته سوم فروردین به ۸۲۵ میلیون تومان رسیده بود.
 
دنا پلاس توربو اتوماتیک هم که اواسط فروردین به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده بود امروز یک میلیارد تومان قیمت خورد. قیمت این محصول نسبت به روز دوشنبه هم ۴۰ میلیون تومان پایین‌تر آمده است.
 
پژو پارس هم اواسط فروردین ۶۵۰ میلیون تومان بود امروز ۵۹۸ میلیون تومان قیمت خورد که نسبت به دیروز ۱۷ میلیون تومان پایین‌تر است.
 
پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم امروز یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قیمت خورد که ۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته است. نسبت به اواسط فروردین هم قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان پایین آمده است.
 
تارا اتوماتیک هم با ۵۰ میلیون تومان کاهش نسبت به دیروز به ۹۹۰ میلیون تومان رسید.
 
در بین محصولات سایپا هم بیشترین کاهش قیمت به شاهین مربوط است که امروز ۱۱ میلیون تومان ارزان شد و ۶۸۶ میلیون تومان قیمت خورد. اواسط فروردین قیمت این خودرو به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده بود. ساینا و کوییک هم امروز ۳ میلیون تومان ارزان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
100 میلیون میره بالا 10 میلیون میاد پایین
مصادیق بارز عدم توجه و بی اهمیتی نهاد انقلابی کمیته امداد به رهنمودها و شعار سال رهبر معظم و معزز انقلاب ، گران نمودن 50 درصدی غذای سلف سرویس و رستوران کارکنان کمیته امداد دفتر مرکزی تهران ، خبر ساز شد.
100 میلیون میره بالا بعدش 9 میلیون میاد پایین میگن ارزان شد!!!
اگرمردم چند صباحی خرید نکنن بخداقسم قیمت خودروها خیلی پایین میاد.
سزای گران فروشی نخیردن است .مردم ما باید یاد بگیرن ولی متاسفاه طمع و بی ثباتی اقتصادی همه رو تبدیل به دلال کرده
سلام
۵۰۰میلیون یک شبه گران میشه یک میلیون ارزان
اگر ملت ایران هم آنقدر روحیه دسته جمعی داشتند که برای مدتی دست از سوداگری بر میداشتن و خودرو نمیخریدن میدیدند که نتیجه آینده نگری گروهی چیه اما متاسفانه ما ملت ایران فقط نوک دامغمون رو میبینیم اونهم فقط برای چند روز
ما در پی اسایش ومعراج انسانیم
سلام واقعا ما هشتاد میلیون دلال‌‌‌
متاسفانه بی منطقی و بی تدبیری مردم ایران موجب شده مسئولین از ساده لوحی مردم استفاده می کنند و با تشویق مردن برای در صف ایستادن برای کسب سود از خرید دلار و طلا و .خودرو .........سواستفاده می کنند و مردم هم غافل از اینکه افزایش قیمت دلار و ...موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی از جمله دارو و .... می شود و قطعا پس از مدتی چندین برابر سود کسب شده را باید برای خرید دارو در داروخانه های 13 آباد و هلال احمر و .. مسکن و خودرو و کالاهای اساسی و ............ پرداخت کنند
و اینگونه است که مردم ایران در ساده لوحی به سر می برند
آشغالهای تولیدی که ارزش واقعیشون در بدترین شرایط اقتصادی یک سوم این قیمتهاست حالا یه کوچولو دچار افت قیمت شده
قیمت خانه را چکار کنیم الان چه اتفاقی افتاده که از دو ماه قبل متری ده میلیون در پایین شهر افزایش داشته
متاسفانه دلالی برخی باعث عذاب بقیه شده، نخرید این آشغالهارو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل