بازدید 4674

مدودف: احتمالاً در آستانه یک جنگ جهانی جدید هستیم

یکی از متحدان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه گفت که جهان احتمالاً در آستانه یک جنگ جهانی جدید است چرا که خطرات یک رویارویی هسته ای در حال افزایش است.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 25 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه در کنفرانسی در مسکو گفت: جهان بیمار است و احتمالاً در آستانه یک جنگ جهانی جدید است. چنین جنگ جهانی جدیدی اجتناب ناپذیر نیست، اما خطرات یک رویارویی هسته ای در حال افزایش و جدی تر از نگرانی در مورد تغییرات آب و هوایی است.

پوتین هم پیشتر درباره خطر یک جنگ هسته‌ای جهانی گفته بود: جهان با خطرناک ترین دهه پس از جنگ جهانی دوم روبرو است. او جنگ در اوکراین را نبردی وجودی با غرب متجاوز و متکبر می داند و معتقد است روسیه از همه ابزارهای موجود برای محافظت از خود در برابر هر متجاوزی استفاده خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
این اقا روانی هست
ایشالا اینطور باشه
خدا همه مریضا رو شفا بده
پوتین رو باید ترور کنند تا جنگ سریعتر تموم بشه
به درک
ما که الان توش هستیم
لعنت به تو
خودشان متجاوز هستند بعد میگن جان بیمار است. عجب رویی دارند این روسها. وجود قدرت در دست یک نظام بیمار چنین نتایجی هم می‌تواند داشته باشد.
کشورروسیه متاسفانه ازنظرعلم پزشکی بسیارضعیف وعقب مانده است چون اگرواقعاً پزشکان برجسته ای میداشت بدرمان مددوف عزیزمیپرداختندکه اینهمه پیشگوئی نکند وپرت وپلا نکوید
خفه شو
خداکنه زودترجنگ جهانی سوم شروع بشه خلاص بشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست