بازدید 6497
۵
مرگ هولناک کودک ۳ ساله

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب اهواز درپی حادثه سقوط دختر بچه اهوازی در چاه فاضلاب، گفت: علت این حادثه قصور سازمان آبفا بوده است از این رو متهم پس از تفهیم اتهام وصدور قرار تامین قانونی بازداشت و روانه زندان شده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 21 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از میزان، جعفری چگنی در مورد مرگ کودک اهوازی در پی سقوط در چاه فاضلاب گفت: بامداد جمعه یکم اردیبهشت ماه کودک سه ساله اهوازی که به همراه خانواده از خودرو پیاده می شود در پی قصور سازمان آب و فاضلاب به چاه فاضلاب سقوط می کند.

دادستان عمومی وانقلاب اهواز گفت: بلافاصله پس از اطلاع دادستانی مرکز استان به این موضوع ورود پیدا کرد و با رسیدگی فوق العاده و اخذ نظر از کارشناسان و مشخص شدن مقصر حادثه وارجاع پرونده به بازپرس ویژه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه درطی این ماه این دومین مورد سقوط کودکان در کانال‌های فاضلاب این منطقه است تصریح کرد: طبق نظرکارشناسان علت این حادثه قصور سازمان آبفا بوده است از این رو متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین قانونی بازداشت و روانه زندان شده است.

چگنی افزود: دادستانی استان باتوجه به حوادث تلخ پیش آمده طی یکماه گذشته وحوادث سال‌های قبل بصورت جدی پیگیری‌های قضایی را بعمل و با هرگونه ترک فعل از جانب متولیان ومسئولان مربوطه برخورد قانونی خواهد کرد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خیلی خوبه که هر مشکل و حادثه ای که برای مردم پیش میاد به علت کوتاهی و سهل انگاری دستگاهی، بالاترین مقام اون دستگاه تحت تعقیب قرار بگیره نه اینکه اپراتور دستگاه و پرتاپ کننده محاکمه بشن!
فقط شعار... شعار ... شعار. خداوندا تا کی شعار های اینچنینی مسولان بعد از قتل و جنایت و غیره. بابا قانون باید بازدارنده باشه، بازدارنده. شعارهای دهان پر کن من آنم که رستم بود پهلوان نمیتونه کودک مرده رو دوباره به پدر و مادر داغدارش برگردونه. مرد هستین و راست میگین ؟ بعد از چنین اتفاقات ناگواری بجای شعار استعفا، میفهمین، استعفا.
دو سه روز دیگه ازاد میشه
اینم حتما مثل عبدالباقی که زود تند سریع بازداشت شد و بعد یهو مرد و ....
چه عجب
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار