بازدید 4325
۱

کشف ۵۵۶۰ دستگاه استخراج رمز ارز در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی از کشف پنج هزار و ۵۶۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز (ماینر) در استان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ 17 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر فرج نیا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۱۳۹۸ اقدام اصلی برای کشف و ضبط دستگاه‌های رمز ارز در آذربایجان شرقی آغاز شده است طوری که کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند این تعداد دستگاه تولید رمز ارز غیر مجاز را در ۵۱۷ نقطه از شهرستان‌های استان شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه تولید غیر مجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی، به عنوان تهدیدی برای شبکه برق به شمار می‌رود، گفت: برای مقابله با این تهدید، نیاز به همکاری مردم داریم تا در تأمین مطمئن انرژی برق مصرفی با مشکل مواجه نشویم.

فرج نیا از رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضائی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی، از همکاری‌ها و خدمات بی شائبه نیروهای انتظامی و امنیتی استان با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز قدردانی کرد.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی، کارشناسان این شرکت در سال جاری نیز در روستای بیلوردی شهرستان هریس تعداد سه دستگاه ماینر غیر مجاز را کشف و ضبط و به مقامات قضائی معرفی کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ماین کردن دزدی از اموال عمومی و استفاده از منابع مشترک به نفع شخصی هست. حتی اگر خود دولت باشه و یا با مجوز باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار