بازدید 2115

نصرالله: روز قدس وحشت اسرائیل را دو چندان می‌کند

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد که روز جهانی قدس نگرانی و وحشت رژیم صهیونیستی را دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵ 15 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛  شبکه تلویزیونی المنار، گزارش داد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس، گفت: احساس امنیت، قدرت و عزت می‌کنیم. تهدیدات رژیم صهیونیستی توخالی و بی ارزش است. در روز قدس، محور مقاومت از اطمینان و اعتماد کامل برخوردار است، در حالی که دشمن صهیونیستی در حالت وحشت، ترس و نگرانی قرار دارد و این رژیم ان شاء الله از بین خواهد رفت.
 
دبیرکل حزب‌الله: صهیونیست‌ها ترسوتر و ضعیف‌تر از آن هستند که اقدامی علیه ایران انجام دهند

سید حسن نصرالله گفت، رژیم صهیونیستی ترسوتر و ضعیف‌تر از آن است که بخواهد به تعرض به ایران فکر کند.
سید حسن نصرالله افزود: در روز جهانی قدس، بار دیگر به همراه امام خمینی و امام خامنه‌ای، تاکید می کنیم که به قدس و فلسطین پایبند هستیم و از مقدسات دست نخواهیم کشید. ما هرگز از ملت فلسطین، فلسطین و مقدسات در فلسطین دست نخواهیم کشید. ان شاء الله یاری الهی ادامه داشته باشد.
 
دبير کل حزب الله گفت : درباره اینکه چرا سوریه به حملات مکرر رژیم صهیونیستی پاسخ نمی دهد، باید بگوییم که رهبری سوریه این موضوع را به طور کاملدبي بررسی کرده است. گروه‌های مسلح ممکن است از هر نوع درگیری بین سوریه و اسرائیل سوء استفاده کنند، زیرا ارتش سوریه صدها کیلومتر خط مقدم در برابر گروه های مسلح دارد و در این شرایط، درست نیست که جبهه دیگری ایجاد کند. اما به دشمن هشدار می دهم که ممکن است این موضع سوریه هم با توجه به تحولات منطقه‌ای و بین المللی تغییر کند. آنچه در هفته گذشته درباره پهپادها از جنوب سوریه رخ داد، نشانه احتمال تغییر در موضع سوریه است.

سید حسن نصرالله افزود: هدف و راهبرد دشمن در سوریه محقق نشد، در حالی که هزینه سنگینی برای رژیم صهیونیستی داشته است.
 
سید حسن نصرالله: دشمن باید نگران و وحشت‌زده باقی بماند

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس، گفت: آنچه اخیرا در جنوب لبنان رخ داد، با توجه به اوضاع از سال ۲۰۰۶، حادثه مهم و بزرگی بود. معتقدیم سیاست سکوت در برابر دشمن در این باره، بهتر است. این سیاست سکوت، بدون شک دشمن را نگران می کند و شاید دوستان را هم نگران کند. دوستان باید بدانند که نگرانی‌های آنها بخشی از فداکاریها در این نبرد است. دشمن باید همچنان نگران باقی ماند. هیچ کسی نباید به دشمن تضمین بدهد، زیرا این دشمن، متجاوز است. دشمنی که لبنانی‌ها را تهدید و سوریه را بمباران می کرد، باید نگران و وحشت زده باقی بماند. این سکوت باعث می شود، معادله بازدارندگی و قواعد درگیری در برابر دشمن، حفظ شود.

سید حسن نصرالله افزود: اسرائیلی‌ها خود اذعان می کنند که توازن وحشت، باعث شد پاسخ این رژیم به آنچه که از جنوب لبنان رخ داد و یک حادثه مهم و بزرگ بود، محدود و بی اهمیت باشد. نتانیاهو در این باره دروغ‌هایی گفت. بزرگترین دروغ نتانیاهو آن بود که اعلام کرد زیرساخت‌های حزب الله و حماس را در جنوب لبنان بمباران کردند. مناطقی که بمباران شد، زمین‌های خالی بود و هیچ یک از زیرساخت های حزب الله و حماس هدف قرار نگرفت. باغ‌های موز را در جنوب لبنان بمباران کردند. نتانیاهو به اندازه‌ای ضعیف شده است که مجبور شد با صراحت دروغ بگوید، در حالی که همه می دانند که او دروغ گفت. نتانیاهو به کاهش بازدارندگی اسرائیل در همه جبهه‌ها به ویژه در برابر لبنان اذعان کرد. یکی از دروغ‌های نتانیاهو آن بود که اعلام کرد یائیر لاپید با حزب الله توافقی امضا کرده است و همه می دانند که این حرف دروغ است. نتانیاهو به مقاومت هشدار داد و ما هم در مقاومت به او هشدار می دهیم و گذشت زمان، آن را ثابت خواهد کرد. به هر نوع اقدام اسرائیل در لبنان حتی اگر علیه فلسطینیان یا علیه میهمانان لبنان باشد، به صورت مناسب پاسخ خواهیم داد.
 
سید حسن نصرالله: اختلافات در اسرائیل ممکن است به جنگ داخلی منتهی شود

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اصلاحات قضایی، دودستگی‌های قومیتی، روانی و سیاسی در جامعه اسرائیل را به صورت بی سابقه آشکار کرد. اختلافاتی که ممکن است به ریختن خون منتهی شود. اگر دخالت گسترده آمریکا نبود، این کشمکش چند هفته پیش به خونریزی منجر می شد. آمریکا همه تلاش خود را به کار گرفت تا اسرائیل را از جنگ داخلی دور کند. شاهد سفرهای متعدد مقامات آمریکایی بودیم، زیرا بحران در رژیم صهیونیستی واقعی بود. دودستگی و اختلافات به یگان‌های ارتش اسرائیل هم رسید. اعتماد به سران سیاسی و حتی ارتش اسرائیل از بین رفت.

سید حسن نصرالله افزود: بسیاری از اسرائیلی‌ها به فکر ترک این سرزمین هستند، زیرا وعده‌هایی که به آنها داده شده بود، محقق نشد. اسرائیلی‌هایی که گذرنامه دیگری ندارند به دنبال گرفتن تابعیت دیگر کشورها هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست