بازدید 6114

پلمب یک باشگاه ورزشی در رشت بخاطر حجاب

پس از مشاهده حضور برخی از افراد و ورزشکاران بدحجاب در این باشگاه، تیم بازرسی عفاف و حجاب به محل این باشگاه اعزام و سپس این مورد با اماکن در میان گذاشته شد و از سوی اداره اماکن این باشگاه ورزشی پلمب شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ 13 April 2023

 

به گزارش تابناک، یک باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن موازین شرعی و شئونات اسلامی در رشت پلمب شد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان، این مجموعه که یکی از باشگاه‌های معروف در آموزش رشته‌ها رزمی و ایروبیک در استان گیلان و شهرستان رشت بود، به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی از سوی ورزشکاران و مراجعه کنندگان پلمب و بسته شد.
 
بر این اساس، پس از مشاهده حضور برخی از افراد و ورزشکاران بدحجاب در این باشگاه، تیم بازرسی عفاف و حجاب به محل این باشگاه اعزام و سپس این مورد با اماکن در میان گذاشته شد و از سوی اداره اماکن این باشگاه ورزشی پلمب شد.
 
بنا به همین گزارش، تشکیل تیمهای بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستانها با محوریت و مسئولیت روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای گیلان نیز آغاز شده و همچنین مسئولان اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
گرانفروشان را پلمب کنید
پاسخ ها
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
مگه باشگاه مختلط بوده که توش بدحجاب بودن؟ اگه جدا بودن هم که ديگه چه حجابي ؟
اگه چند تا خانم بی حجاب مجلس شورا بروند آیا آنجا تعطیل می‌شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
چه سوال مضحکی . مجلس خودش از ورود این افراد جلوگیری میکنه . قطعا اگر اون باشگاه یا هر مجموعه دیگه ای به قوانین احترام بگذاره پلمپ نمیشه . خیلی راحت اون مجموعه بیاد بگه خدمات به بیحجاب نمیده .
کاش این سرعت عمل را برای مبارزه با دزدی و زورگیری و ... داشتید
یه پلمپ بزرگ برای ابن مملکت لازمه تا خیال همه راحت بشه
استخر های زنانه را هم پلمپ کنید!
والله مفهوم نبود.. مگه در شیفت خانم ها تو باشگاه باید حجاب رو رعایت کرد؟
بیشتر به نظر میاد استاندارد برای خودشیرینی این کار رو میکنن تا از دولت امتیاز بگیرن...وگرنه هیچ توجیهی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بیرون باشگاه و درمحوطه و حین ورود و خروج . ببین فهمیدنش راحته منتها دوست دارین متوجه نشین تا بتونین حرفای بی منطقتون رو بنویسین
قانون زمانی اعتبار دارد که اکثریت یک جامعه با آن موافق باشند در غیر اینصورت آن قانون هیچ اعتباری ندارد و تنها ابزاری است در دست یک گروه اقلیت برای نیل به اهداف خودشان. اگر باور داربد که حجاب، آن هم با سبک و سیاق مد نظر شما، خواست اکثریت جامعه است، خیلی راحت آن را به رای بگذارید تا ادعایتان اثبات شود. اما مثل روز روشن است چرا در این مورد از نظرخواهی عموم مردم واهمه دارید، چون نتیجه آن با خواست شما کاملا در تضاد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
البته رای گیری با نظارت نهاد های بین المللی،
نه مثل رای گیری و نظر سنجی های صدا و سیما
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
هروقت اربابانت آمریکا وآلمان وانگلیس که خودشون رو مهدمردم سالاری وآزادی میدونن برای ارسال سلاح و... همه پرسی بر گزارکردن ماهم حکم قران رومیاریم واسه رفراندوم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
مطمئنی اون چیزی که شما میگی رای اکثریته ؟ در ثانی کجای دنیا قوانین خودش رو به رفراندوم میگذاره ؟ گویا در این دنیا زندگی نمیکنی ؟ حتی اروپا و آمریکا هم همچین کاری نمیکنن که ادعای دموکراسیشون گوش فلک رو کر کرده . قوانین مملکت و اصولا قوانین هر کشوری لازم الاجراست . حالا اگر من و شما باهاش مشکل داریم باید خودمون رو وفق بدیم . تازه اونهم قوانین شرعی که از حکم خدا و قرآن سرچشمه گرفته . شرمنده دیگه حکم خدا رو نمیشه به رفراندوم گذاشت
قابل توجه دین کاران!
یعنی توی داخل باشگاه زنانه باید حجاب داشته باشند! اگه بیرون باشگاه بی حجاب اند چه ربطی به باشگاه داره؟ دقیقا می خوام بدانم در کدام کتاب دینی اینو نوشته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بزرگوار الکی جایی رو پلمپ نمیکنند . قطعا موقع ورود و خروج و یا در محوطه مخصوص باشگاه این اتفاق افتاده . انگار تا حالا باشگاه ورزشی بانوان رو ندیدی یا دفعه اولته . چرا بقیه باشگاهارو پلمپ نمیکنن ؟ خب قطعا دلیل محکمی داشتن
مگه ورزشگاها مختلط هستند
تیم بازرسی عفاف و حجاب !!!!!!!!!!!! مسخره بازی شده همه چی مملکت
تیم بازرسی عفاف و حجاب؟ یاد تیم چک و خنثی بمب افتادم.
اینا برای گشت زنی حقوق هم‌می گیرن؟
باشگاه مختلط نیست که نیاز به حجاب داشته باشه. ظاهر خبر بیشتر به این شبیهه که یکی از مشتریها با صاحب باشگاه مشکل داشته و با سواستفاده از بی قانونی و هرج و مرج جدیدی که در مملکت با عنوان مبارزه با بی حجابی براه افتاده با کمک یکی از آشنایانش توی اداره اماکن یا پایگاه بسیج محله یا سایر ارگانهای متنفذ به بهانه مبارزه با بی حجابی انتقامگیری کرده غافل از اینکه ظاهر خبر اونقدر مضحک هست که فردا احتمالا دامنگیر خودش خواهد شد. البته به شرط اینکه صاحب باشگاه هم یک پارتی گردن کلفت تر پیدا کنه. وضعیت شیر تو شیر مملکت ما با قوانین نامفهوم و غیر عقلانی ده ها ساله که همینه.
حمام زنانه ها رو كى پلمب ميكنيد ؟
از عجایت روزگار ، پلمب ورزشگاه بخاطر بد حجاب!!!! فربکاران حاکمیت و مزدوران و سو اسفاده کنندگان از دین چکار می کنند
منوجه نشدم
ورزشگاه يا زنونه است يا مردانه
مكر مختلطه؟؟؟؟
مملکت را پلمپ کنید کلا خیال همه را راحت کنید
تلسکوپ فضایی جیمز وب در تازه‌ترین شاهکار هنری خود، تصویر واضحی از حلقه های نپتون و اقمار این سیاره ثبت کرده که در چند دهه اخیر، بی‌سابقه بوده است.
باشگاه که زنانه مردانه است
مگر وقت ورزش باید چادر پوشید لباس ورزشی با روسری که نمیشه این دیگه
جاهلان
باشگاه ورزشی زنانه مشکلش چی هست همه اونجا خانم بودن دیگه چقدر شماها وقیح هستید
اسونترین کار!
واقعا از شنیدن این خبرها آدم حالش بهم میخوره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل