بازدید 4086

قهرمانی فرنگی‌کاران ایران در آسیا ۸مداله شد

کد خبر: ۱۱۷۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 10 April 2023

شاگردان حسن رنگرز با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و یک برنز و مجموعاً هشت مدال پانزدهمین قهرمانی تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را رقم زدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی کشتی فرنگی که سال گذشته با هدایت محمد بنا راهی اولانباتور شده و نایب قهرمان آسیا شده بود، امشب در آستانه قزاقستان با کسب 196 امتیاز و دستیابی به هشت مدال قهرمان آسیا شد.

این پانزدهمین قهرمانی کشتی فرنگی ایران در آسیا بود و در عین حال نیز تیم ملی فرنگی با سرمربی جدیدش به چهارمین قهرمانی متوالی خود رسید.

بعد از مسابقات جهانی 2022 بلگراد که محمد بنا از سمت خود استعفا کرد، حسن رنگرز فنی‌ترین فرنگی‌کار سال‌های 2001 و 2002 جایگزین او شد. 

تیم فرنگی ایران با هدایت رنگرز در شش ماه اخیر مسابقات زیر 23 سال جهان، جام جهانی باکو، تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی و اکنون نیز مسابقات قهرمانی آسیا را با کسب عنوان قهرمانی به پایان رسانده است.

پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، ایمان محمدی در 63 کیلوگرم، ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم، مهدی بالی در 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم تیم ملی فرنگی کشورمان را صاحب نشان طلای آسیا کردند.

سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلوگرم و امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلوگرم به نشان نقره رسیدند و علیرضا مُهمدی نشان برنز وزن 82 کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

تیم کشورمان با کسب 196 امتیاز عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد، قرقیزستان با 166 امتیاز دوم شد و تیم قزاقستانِ میزبان با 160 امتیاز به عنوان سوم بسنده کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل