بازدید 3533

واکنش معاون وزیر کشور به خبرهای مسمومیت

مهر نوشت: میراحمدی تاکید کرد: چند موردی که در سال جدید پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها و مدارس بوده است
کد خبر: ۱۱۷۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 10 April 2023

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی از مدارس گفت: چند موردی که پیش آمد و بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها بود.

سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور، در خصوص اتفاقات اخیر در برخی از مدارس گفت: در بیانیه‌های وزارت کشور در خصوص اتفاقات اخیر در برخی از مدارس تمامی مطالب توضیح داده شده است و با شروع سال تحصیلی، در حال حاضر تمامی مدارس فعال و همه دانش‌آموزان مشغول به تحصیل هستند.

معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: چند موردی که در سال جدید پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها و مدارس بوده است؛ البته اعلام شد که حتماً برخوردهای انضباطی جدی با این افراد صورت گیرد و در موارد دیگر نیز در صورت لزوم به دستگاه قضایی معرفی شوند.

او اظهار کرد: یکی، دو مورد نیز استفاده از گاز فلفل توسط دانش‌آموزان بوده است که شناسایی شدند و قطعاً با آن‌ها برخورد خواهد شد.

میراحمدی عنوان کرد: در حال حاضر فعالیت‌های آموزشی به‌طور کامل و در یک شرایط آرام در حال انجام است و برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
کلا مشکل مملکت از نظر مسئولان، مردم هستند که یا شیطنت می کنند، یا زیاده خواه هستند، یا بی فرهنگ هستند، یا قدرنشناس هستند، یا ناآگاه و بی بصیرت هستند و....
آقای میراحمدی سوابق درخشان شما را دیده ایم. حرف های شما بوی سداقت ندارد.
تو كه راست ميگى
ماشالا همه تمارض ها و شیطنت ها هم از طرف دخترا اتفاق میوفته!! یدونه پسر شیطون هم نداریم.....عجیب نیست؟؟
شوخی شوخی دارن تمارض و شیطنت میکنن راستی راستی میرن بیمارستان بستری میشن
ماکه از قصد اینکارو نکردیم معاون .... بخشیدمتون
بله یکی دو مورد شیطنت دخترهاست یکی دو موردهم شیطنت گاز فلفله مدیرت کشور ما در همین حده
تمارض و شیطنت؟؟خدایا اینا چه بلایی هستن که بر ایران نازل کردی
در وزارت کشور رادیکال تر از این میراحمدی نیامد روز را زیر رادیکال میبرد و میگوید روز است
احسنت سردار
خانواده ها نگرانند وسوالشون اینه چرا فقط مدارس دخترانه باید این شیطنتها باشه پسرها که در شیطنت از دخترها هم بدترن درضمن زمان ما دم در مدرسه کیفهامون وجیبهامونو می گشتن الان یعنی نمی گردن دیگه خیلی زولانی شده لطفا رودتر مثل کارهای قبلتون این قضیه رو جمع کنید
بنظر من جنگ روسیه و چین با اوکراین و احتمالا تایوان شیطنت چند تا ماهیگیر بوده که میخواستن نرن دریا چون درازده میشدن !!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست