بازدید 5123
۱

بیت المقدس به پادگان نظامی تبدیل شد

در سایه تشدید تنش در کرانه باختری، امروز، نظامیان صهیونیست، بیت المقدس را به پادگان نظامی تبدیل کردند و با حمایت آن ها صدها شهرک نشین صهیونیست متعرض مسجدالاقصی شدند.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 09 April 2023

بیت المقدس به پادگان نظامی تبدیل شد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز (یکشنبه، ۹ آوریل)، قدس و مسجد الاقصی را به پادگان نظامی تبدیل کرده و صدها نفر از نیروهای خود را در مناطق مختلف این شهر مستقر کرده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صهیونیست ها بامداد امروز به مسجد الاقصی و مصلای قبلی یورش برده و به زور قصد بیرون کردن نمازگزاران فلسطینی را داشتند اما صدها نفر در داخل مسجد الاقصی تحصن کرده و حاضر به خروج از این مسجد نشدند و با سر دادن تکبیر مقابل صهیونیست ها ایستادگی خود را به نمایش گذاشتند.

اداره اوقاف اسلامی قدس تاکید کرد که از صبح امروز تا این لحظه بیش از ۷۰۰ شهرک نشین یهودی به مسجد الاقصی تعرض کرده اند.

صهیونیست ها پس از تعرض به مسجد الاقصی دست به اقداماتی تحریک آمیز زده و مناسک تلمودی را در داخل این مسجد برگزار کردند.گروهی از شهرک نشینان نیز با لباس های مذهبی مخصوص یهودیان وارد مسجد الاقصی شدند.

بیت المقدس به پادگان نظامی تبدیل شد

۱۶ اقدام مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین «معطی»،از افزایش اقدامات مقاومتی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و اعلام کرد که طی این مدت، ۱۶ اقدام مقاومتی و عملیات انفرادی از جمله سه مورد تیراندازی صورت گرفته است.

این مرکز، سه عملیات تیراندازی، به همراه دو پرتاب کوکتل مولوتوف و درگیری در نه نقطه در کرانه باختری را رصد کرده است. 

بر اساس این گزارش، خیابان «یافا» در شهر قدس، شاهد یک عملیات زیرگیری بوده و در اطراف مسجدالاقصی و ایست بازرسی «شعفاط» درگیری هایی میان فلسطینی ها و صهیونیست ها ثبت شده است. 

نیروهای مقاومت همچنین به سوی سربازان رژیم صهیونیستی در «برقین» در جنین، «میراف» و ایست بازرسی «دوتان» تیراندازی کردند و در برقین و طوره درگیری هایی ثبت شده است. طوباس، بیت لحم و الخلیل نیز شاهد درگیری میان فلسطینی ها و اشغالگران و انفجار یک بمب بود. 

بیت المقدس به پادگان نظامی تبدیل شد

«امیر بوخبوط» خبرنگار نظامی صهیونیستی خبر داد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته در پی هشدارها در خصوص احتمال وقوع عملیات‌های جدید، بیش از ۱۰۰۰ نفر دیگر از نیروهای خود را در کرانه باختری و منطقه اغوار مستقر کرده است. وی تصریح کرد که علاوه بر این قرار است نیروهایی هم که به تعطیلات رفته‌اند، از جمله شماری از نیروهای ویژه «دوفدفان» (یگان‌های عرب‌نمای صهیونیستی) فراخوانده شوند.

بیت المقدس به پادگان نظامی تبدیل شد

 

بیت المقدس به پادگان نظامی تبدیل شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صهیونیستها باید نابود شوند
جانی
کودک کش
غاصب
مخلّ امنیت
مخل جامعه انسانی
مخل نظام حقوق بشری در جهان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی