بازدید 3481
۱

واکنش «جو بایدن» به پیوستن فنلاند به ناتو

رئیس جمهور آمریکا امروز از پیوستن فنلاند به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) استقبال کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 05 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه در واکنش به پیوستن فنلاند به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بیانیه‌ای اعلام کرد: از پیوستن فنلاند به ناتو استقبال می‌کنم و مشتاقانه منتظر پیوستن سوئد به این سازمان (نظامی) هستم.

در بیانیه رئیس جمهور آمریکا که در وبگاه کاخ سفید به نقل از «جو بایدن» قرار داده شده در این خصوص آمده است: امروز من مفتخرم که از فنلاند به عنوان سی و یکمین متحد ناتو استقبال کنم. ۷۴ سال پیش در چنین روزی ایالات متحده و ۱۱ کشور دیگر گرد هم آمدند تا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی را تشکیل دهند.

بیانیه «بایدن» در این ارتباط اضافه کرد: فنلاند و سوئد در ماه می ۲۰۲۲ برای عضویت در ناتو درخواست دادند… کمتر از یک سال بعد، ما از فنلاند به عنوان عضو استقبال می‌کنیم- سریع‌ترین روند تصویب در تاریخ نوین ناتو. من مشتاقانه منتظر استقبال از سوئد به عنوان یکی از اعضای ناتو در اسرع وقت هستم و از ترکیه و مجارستان می‌خواهم تا روند تصویب خود را بدون تأخیر به پایان برسانند.

این بیانیه مدعی شد: پوتین با حمله به اوکراین فکر می‌کرد که می‌تواند اروپا و ناتو را تجزیه کند! او اشتباه می‌کرد! امروز بیش از هر زمان دیگری متحد هستیم و با هم – با حضور جدیدترین متحدمان فنلاند – به حفظ امنیت فراآتلانتیک، دفاع از خاک ناتو و مقابله با هر چالشی که با آن روبرو هستیم را ادامه خواهیم داد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بله دیدیم ناتو تون چقدر بازدارندگی قوی هم داشت.با این همه تعداد،یه سال خرده ای حریف یه کشور نشدید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی