بازدید 5399

اعزام پاراتیراندازان به جام جهانی کره جنوبی

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از اعزام تیراندازان به جام جهانی کره جنوبی برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 26 March 2023

به گزارش تابناک، حسین امیری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از ۱۰ فروردین اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی پاراتیراندازی در سال جدید از ۱۰ فروردین با حضور ۱۴ ورزشکار (هفت تیرانداز زن و هفت تیرانداز مرد) در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می‌شود و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت. این اردو به منظور آماده‌سازی تیراندازان برای شرکت در جام جهانی کره جنوبی در خردادماه و بازیهای پاراآسیایی هانگژوی چین پیش‌بینی شده است.

او درباره تعداد نفرات اعزامی به کره جنوبی گفت: با توجه به اینکه اعزام هر تیرانداز به این مسابقات چیزی حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، در حال حاضر اعزام رقیه شجاعی، نسرین شاهی، زهرا غلامزاده و محمدرضا میرشفیعی که تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک هستند، قطعی است اما اعزام سایر تیراندازان به تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک بستگی دارد.

امیری همچنین در ارزیابی از عملکرد تیراندازان در مسابقات قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: رکوردهای قابل قبولی در قهرمانی کشور به ثبت نرسید اما پدیده‌های خوبی شناسایی شدند که در صورت سرمایه‌گذاری روی آنها می‌توانیم به آینده این رشته امیدوار باشیم.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی درباره حضورنیافتن ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و تاثیر این عدم حضور در کاهش تعداد مدال‌های تیم اظهار کرد: نسرین شاهی یکی از تیراندازانی است که در ۱۰ متر بادی و ۵۰ متر خفیف رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده و روی مدال‌آوری او در هر دو ماده حساب باز کردیم. هرچند نبود ساره جوانمردی در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی در کاهش تعداد مدال‌های کاروان تاثیرگذار خواهد بود اما سعی داریم با کسب بهترین نتایج نبودش را در بازی‌ها جبران کنیم.

او افزود: برای اینکه تیراندازان بهترین عملکرد را در جام جهانی کره جنوبی و بازی‌های پاراآسیایی داشته باشند، سعی داریم در تمرینات علاوه بر پیگیری تکنیک، تاکتیک و افزایش قدرت بدنی بازیکنان، روی تمرکزشان نیز کار کنیم تا با تمرکز بالایی در مسابقات حضور پیدا کنند.

امیری در پایان درباره وضعیت میرشفیعی پس از عمل جراحی قلب هم گفت: او در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و اولین تمرینات خود را از ۱۰ فروردین در کنار تیم آغاز خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر