بازدید 4895

آجر نسوز سهیل تولید کننده انواع آجر نما

کد خبر: ۱۱۶۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 25 March 2023

آجر نسوز سهیل تولید کننده انواع آجر نما

آجرنما چیست ؟

آجر منظور از خشت‌هایی است که در نما و سازه‌های ساختمانی استفاده می‌گردد. آجرنما درواقع منظور از آجرهای نسوز هستند که امروزه در دنیای دکوراتیو و مدرن امروزی مورد توجه مصرف‌کنندگان مصالح ساختمانی هستند. آجرنسوز نما با ساختاری منسجم و مولکولی متراکم از خاک نسوز و خاک چینی تهیه و تولید می‌شوند.این مصالح مزایا و کاربردهای خاص و ویژه‌ای دارند .

گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل تولید کننده در عرصه آجر نما سهیل و آجر نسوز نما در سال 1376 در شهرک صنعتی شمس آباد افتتاح گردید است با عرضه محصولات مرغوب در بازار و با توجه به حجم درخواست های داخلی و خارجی هم اکنون این کارخانه با ظرفیت تولید بیش از 100.000 تن آجر نما نسوز سهیل و همچنین با توانایی تولید آجر نما خشک در سال مشغول به ف0639الیت می باشد .

گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل تلاش دارد تا با استفاده از دانش، تجربه ارزشمند و سوابق درخشان خود در حوزه عملیات تولید انواع آجرها ی نسوز نما و با امکانات ارایه مشاوره در طراحی و معرفی تیم های مجرب اجرا با اتکاء بر نیروی انسانی متخصص و توانمند، ضمن حفظ کیفیت با رعایت بر هزینه مناسب تولید در راستای تأمین رضایت مشتریان گام برداشته و تلاش و همت خود را بر آن گذاشته تا به عنوان یک شرکت تولید کننده ایرانی در عرصه کسب وکار همواره به تولیدات محصولات جدید و با کیفیت در راستای اعتلای مزیت رقابتی با رویکرد ارزش محوری برای مشتریان، و ذینفعان شرکت بهترین خدمات را با محصولات خویش در دسترس آنان قرار دهد . در همین راستا گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل  موفق به کسب مقام برتر متنوع ترین محصولات آجر نسوز نما در سال های 1399 و 1400 از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گردیده است .

تنوع در تولید آجر نما از ویژگیهای گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل

گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل با کسب تجربه در سال های اخیر و شناسایی نیازهای بازار مصرف یکی از تولید کنندگان برتر در عرصه تنوع در رنگ و ابعاد اجرنما است در ذیل به اختصار تولیدات گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل خدمتتان معرفی میگردند :

آجر نسوز شاموتی یا همان اجرنسوز زرد

آجر نسوز قرمز انگلیسی یا همان اجرنسوز سمیرم

آجر نسوز نسکافه ای یا همان اجرنسوز بلدرچینی

آجر نسوز رستیک یا همان اجرنسوز طرح سنتی

آجر نسوز سفید که به صورت اجرنسوز سفید طوسی و سفید گرانیتی تولید میگردد

آجر نسوز رندوم مارون این اجرنسوز از تولیدات خاص گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل است

آجر نسوز ترکیبی این اجرنسوز از تولیدات خاص گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل است

آجر نسوز مشکی قهوه ای

از دیگران پیشرفت های گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل موفقیت در عرصه و اجرا تولیدات نما خشک آجر سهیل می باشد

این مجموعه توانسته است با بهره گیری از دستگاه های به روز و نیروی انسانی متخصص موفق به تولید اجر نماخشک گردد

و همچنین با ارایه بهترین ایده های اجرایی نیز در عرصه نماخشک به موفقیت های چشمگیری دست یافته است

آجر نسوز سهیل تولید کننده انواع آجر نمادر ذیل تولیدات اجر نماخشک گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل ایفاد می گردد :

آجر نسوز نما خشک بلوک یا همان اجرنماخشک بلوک

آجر نسوز نما خشک تراکوتا یا همان اجرنما خشک کلینگر

آجر نسوز نما خشک باگت

آجر نسوز نما خشک شیاردار

آجر نسوز نما خشک یو

آجر نسوز نما خشک پنل

قابل ذکر است که همه آجرهای نسوز تولید شده توسط این مجموعه دارای کیفیت در استحکام و دوام رنگی می باشند و همچنین دارای تنوع در ابعاد هستند .

ضمنا بایستی به این موضوع نیز اشاره نمود که گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل با توجه به داشتن توانایی بالا در تولیدمی تواند طبق درخواست مشتریان و با توجه به میزان تعداد درخواست طراحی و قالب سازی نموده و ابعاد درخواستی متقاضیان را تولید نماید .

و همچنین گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل با توجه به این مطلب که پیشرو در تولیدات اجرنماخشک بوده و اولین تولید کننده در عرصه آجر نما خشک محسوب میگردد ضمن شناسایی نیاز بازار و به دلیل نو بودن اجرا ، تیم مجرب و آموزش دیده ای نیز جهت اجراهای آجر نما خشک در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد و همچنین با بهره گیری از واحد طراحی می تواند ایده های زیبا و جدیدی را جهت اجرا به مشتریان ارایه دهد .

گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل توانسته است با دریافت ایزوها و استانداردهای لازم تولیدات خود را در عرصه صادرات نیز به حجم قابل توجه برساند و نیز با داشتن سوابق مناسب در تولیدات خود موفق به کسب حضور در اکثر پروژه های سازمانی دولتی و غیر دولتی گردیده است و همچنین با توجه به افزایش میزان تقاضا ، این مجموعه در اکثر شهر ها و استانهای کشور دارای نماینده فعال می باشد .

گروه صنعتی آجرهای ماندگار سهیل با تولیدات آجرنما به شکل آجر نسوز ملاتی و آجر نسوز نما خشک در خدمت متقاضیان محترم است .

آجر نسوز سهیل تولید کننده انواع آجر نما

 

انتهای رپرتاژ آگهی/                                                    

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار