بازدید 4540

آخرین وضعیت محورهای ارتباطی مازندران

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی محور کندوان و همچنین کیاسر به ساری از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در جاده های اصلی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 23 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب از بارش باران در محورهای کوهستانی استان خبر داد و افزود: محور کندوان که به علت ریزش کوه و بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری و ماموران پلیس راه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز باز شد.

وی تصریح کرد: محور کیاسر به ساری حدفاصل تلمادره که به علت بارش برف و کولاک شدید از صبح دیروز مسدود شده و تردد در آن امکان پذیر نبود اکنون با تلاش های عوامل راهداری بازگشایی شد.

رییس پلیس راه مازندران افزود: سایر محور های استان نظیر هراز و فیروزکوه هم باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

سرهنگ جهان تاب همچنین یاد آور شد: با توجه به بارش باران در محورهای کوهستانی و معابر بین شهری استان سطح محورها و جاده های استان لغزنده است و لازم است رانندگان گرامی ضمن خودداری از سفرهای غیر ضرور و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز توصهیه های پلیسی را جدی بگیرند.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

برابر آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از زنان اجرای طرح ستاد خدمات سفرهای نوروزی ۲۵ اسفند ماه تاکنون بیش از پنج میلیون نفر مسافر و گردشگر از جاده های اصلی کندوان. هراز و فیروز کوه وارد مازندران شدند.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی