بازدید 4678

ناکامی حسین وفایی در تور جهانی اسنوکر ۲۰۲۳

مسابقات تور کلاسیک اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ به‌ میزبانی لستر انگلیس برگزار می‌شود و حسین وفایی پس از دو پیروزی با شکست در دور سوم از رقابت‌ها حذف شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 21 March 2023

 

به گزارش تابناک، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران که در مسابقات کلاسیک تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ شرکت کرده بود در سومین بازی خود به مصاف دانالد سون رفت و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها حذف شد. وفایی در حالی در این رقابت شکست خورد که ملی‌پوش اسنوکر ایران در رده بیست‌ودوم حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان ایستاده و حریف او در این دور از رقابت‌ها در رده ۵۵ جهان قرار داشت.

پیش از این وفایی در دومین بازی خود به‌مصاف بِن والاستون ۳۵ ساله رفته بود و موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد تا به جمع ۳۲ نفر برتر این مسابقات راه پیدا کند. ملی‌پوش کشورمان در اولین بازی خود مقابل جان اَستلی نیز با نتیجه چهار بر دو پیروز شده بود.

مسابقات کلاسیک تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ که یکی از مسابقات رنکینگ اصلی تور اسنوکر جهانی حرفه‌ای‌ها بوده که در سالن مسابقات مورنینگ‌ساید شهر لستر انگلستان با حضور ۱۲۸ بازیکن در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا، بازیکنان شرکت‌کننده برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه نقدی ۸۰ هزار پوندی این مسابقات، با یکدیگر در حال رقابت هستند و نایب‌قهرمان این مسابقات مبلغ ۳۵ هزار پوند دریافت خواهد کرد. لازم به‌ذکر است براساس اعلام سایت رسمی این مسابقات، مجموع جوایز این مسابقات ۴۲۷ هزار پوند خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار