بازدید 1915

آخرین آرای کمیته وضعیت بازیکنان فوتبالیست اعلام شد

- کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید انضباطی خود در خصوص پرونده‌های مطروحه را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 18 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، با توجه به شکایت آریا صادقی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

در پی شکایت رضا دهقان از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت ولی‌ الله گرایلی از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۸ میلیون و ۴۶ هزار و ۶۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۴۱۶ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۱۱ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۴۰۰ ریال قرار رد صادر کرد.

با توجه به شکایت مهرداد بشاگردی از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۸ میلیون و ۸۱۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

در پی شکایت محمد قاضی نجف آبادی از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۵ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۰۶ میلیون و ۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر