بازدید 2642

توقف مربیان استقلالی در خانه؛ آلومینیوم و هوادار نبردند

شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار، در دقیقه 88 از شکست برابر مس کرمان گریختند تا اولین امتیاز خود را پس از غلبه بر پرسپولیس به دست بیاورند. این تیم ده نفره شده بود ولی باز هم به تیم فانوس بدست کرمانی نباخت.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ 12 March 2023

دو دیدار از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (یکشنبه) برگزار شد که نتایج این دو مسابقه باعث توقف میزبان ها شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی رخمتی که تیمش یقه بزرگان لیگ را گرفته، باز هم از کسب پیروزی در بازی خانگی مقابل تیمهای پایین جدولی ناکام ماند.

آلومینیوم برای چهارمین دیدار متوالی مقابل رقبای خود مساوی کرد و با 32 امتیاز، در رتبه هفتم جدول باقی ماند. پیکان نیز که در شش مسابقه اخیر خود در لیگ برتر طعم پیروزی را نچشیده، با 23 امتیاز جایگاه سیزدهم جدول را حفظ کرد.

شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار، در دقیقه 88 از شکست برابر مس کرمان گریختند تا اولین امتیاز خود را پس از غلبه بر پرسپولیس به دست بیاورند. این تیم ده نفره شده بود ولی باز هم به تیم فانوس بدست کرمانی نباخت. مس کرمان هم با 20 امتیاز در جایگاه چهاردهم ماندنی شد و حالا هفت امتیاز از دو قعرنشین لیگ برتر فاصله گرفته است.

آلومینیوم اراک صفر - پیکان صفر
اخطار: امین جهان‌کهن از آلومینیوم

هوادار یک - مس کرمان یک
گل‌ها: حسین ابراهیمی (88) برای هوادار و احمد نصیری (20) برای مس کرمان
اخطار: محمد میری و سپهر روزی‌طلب برای هوادار و مهیار زحمتکش و عارف رستمی برای مس
اخراج: حسین ابراهیمی از هوادار

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست