بازدید 2920
۸

پلیس حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است

رئیس پلیس کشور گفت: باید در سال ۱۴۰۲ در مجموعه انتظامی کشور فریضه امر به معروف و نهی از منکر نهادینه‌سازی و در امتداد آن به یک فرهنگ سازمانی قالب تبدیل شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 06 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار احمدرضا رادان در سومین جلسه گردهمایی سراسری آمران به معروف و ناهیان از منکر با تاکید بر اینکه به چه میزان برای سربازی امام زمان (عج) قدم برداشته ایم، تصریح کرد: زمانی که این مهم مورد توجه قرار بگیرد همه حجت‌ها بر ما تمام، وظایف نیز جاری و ساری و مأموریت‌ها برای ما نیز امر به معروف می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همه ما جزو آمران به معروف هستیم؛ زمانی که به فرماندهان در روی زمین مکنت داده می‌شود وظایفی نیز به عهده آنها قرار می‌گیرد بنابراین بایستی امر خداوند را نیز اجرایی کنند؛ بایستی حدود و اندازه خود را در دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در نظر بگیریم ضمن اینکه باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که شرایط را برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر برای پلیس عین مأموریت است، خاطرنشان کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران، همه برای امر به معروف است در واقع اگر سرقت را منکر می‌دانید برای این است که معروف در جامعه بیشتر شود.

سردار رادان گفت: تمام اقدامات پلیس برای انجام مأموریت و وظایف محوله است به شرط اینکه معروف نیز به دنبال آن تبیین شود؛ بایستی در سال ۱۴۰۲ در مجموعه انتظامی کشور فریضه امر به معروف و نهی از منکر نهادینه سازی و در امتداد آن به یک فرهنگ سازمانی قالب تبدیل شود.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: زمانی که فریضه امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ سازمانی قالب تبدیل شود می‌توان گفت که به اوج پیروزی، سربلندی و موفقیت در سازمان رسیده ایم؛ از سویی مأموریت تمامی فرماندهان امر به معروف و نهی از منکر است و معروفی پایدار می‌ماند که منکری از جامعه رخت برمی بندد که از جنس دل به دست آوردن باشد نه جسم بنابراین بایستی نوع بیان و رفتار خود معرفی از معروف باشد.

سردار رادان با تاکید بر اینکه پلیس بایستی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد، عنوان کرد: اساساً همه ما با توجه به ماموریت‌هایی که بر عهده داریم بایستی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر پای کار باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۸
وقنی می گویید امر به معروف منظور فقط حجاب زنهاست وگرنه کسی اگر دزد ببیند که فوری برای دستگیری اقدام می کند
حجاب زنها هم طوری روی اعصاب مردم رفته که اغلب مردم اصلا به آن توجه نمی کنند
ما فکر می کردیم پلیس حامی مردم است . اما ظاهرا حامی ...
حرف خطرناکی است

در قانون مدنی و شهروندی چیزی با عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر نداریم

این صحبت ها باعث تکرار حوادث گذشته خواهد شد
ای کاش پلیس کار واقعیشو میکرد و با مفسدان و رانت خوران مبارزه می‌کرد و حامی مردمی باشه که از پول مالیاتشون حقوق میگیره
موضوع هم فقط حجابه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وظیفه پلیس مبارزه با جرم و جنایت هست.. اگه یک زمانی وقت شد.!!!
نهی از منکر در مورد اختلاس، رشوه و دروغگویی و ریاکاری نداریم؟
احیانا بچه ها نیاز به حفاظت ندارند
مدارس دارند بادیگارد می گیرن سردار بخاطر جانفشانی شما در نگهبانی از همه غیر از مردم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر