بازدید 8739
۱

توصیه به داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سازمان سنجش آموزش کشور به داطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش تاکید کرد مهلت ثبت نام در این آزمون تمدید نخواهد شد و داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴ 05 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش که از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند شروع شده است تا روز دوشنبه ۱۶ این ماه ادامه دارد و مدت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

بر این اساس متقاضیان واجد شرایط باید به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از پرداخت هزینه دو میلیون و ۳۰۰ هزار ریال نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.

با توجه به اینکه در مراحل مختلف فرآیند این آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ارائه می‌شود. لذا داوطلبان برای استفاده از خدمات پیام کوتاه باید مبلغ ۳۰ هزار ریال به عنوان هزینه استفاده از این خدمات پرداخت کند.

مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در آزمون تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری کنند و به ثبت نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی هم به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون استخدامی رشته شغل آموزگار ابتدایی یا آموزگار ابتدایی و استثنایی از روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود که البته ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان محل اقامت فعلی آنها می‌باشد.

پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به آموزش و پرورش حداکثر سه برابر ظرفیت در سقف ظرفیت پذیرش و بر اساس اولویت انتخابی حداکثر دو کد شغل محل در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت سهمیه قانونی داوطلب به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت و پذیرفته شدگان مکلفند جهت پیگیری ادامه فرآیند استخدام و گذراندن دوره مهارت آموزی به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت و همچنین دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند، عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
اینکه اول هزینه دریافت شود وسپس ثبت نام صورت پذیرداشتباه محض است. ممکنه 233تومن راپرداخت کنی ودرحین ثبت نام بفهمی شرایطش رانداری وپولت به فنا رود.اخذ هزینه باید درمرحله آخر باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار