بازدید 2144

نگرانی آمریکا از تحولات کرانه باختری و اراضی اشغالی

وزارت امور خارجه آمریکا درباره تحولات و تشدید تنش ها در کرانه باختری و اراضی اشغالی ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 28 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، وزارت امور خارجه آمریکا درباره تحولات و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که درباره تشدید تنش‌ها در کرانه باختری و اراضی اشغالی به شدت نگران است.

از سوی دیگر، کاخ سفید هم گفت که موضع واشنگتن در قبال شهرک سازی ها تغییری نکرده و آن را مانعی مقابل «صلح» می‌داند.

لازم به ذکر است که جنبش جهاد اسلامی ضمن تبریک عملیات قهرمانانه روز دوشنبه نزدیک اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی برای وارد کردن ضرباتی سخت به صهیونیست‌ها به خاطر جنایاتشان علیه ملت فلسطین شد.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» نیز ضمن تبریک این عملیات، تاکید کرد که عملیات مذکور در چارچوب واکنش طبیعی به جنایت‌های مسئولان و شهرک نشینان صهیونیست صورت گرفت و پاسخ این جنایت‌ها عملیات مقاومتی بیشتر در همه مناطق فلسطین است.

گفتنی است، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت یک صهیونیست در عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا در شرق کرانه باختری خبر دادند و اعلام کردند که عامل این حمله به سلامت محل عملیات را ترک کرده است.

همچنین منابع صهیونیستی از عملیات شلیک جدیدی در نزدیکی اریحا و زخمی شدن چندین شهرک نشین صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که مجری عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا پس از پایان عملیات خودروی خود را آتش زده و از محل متواری شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی