بازدید 2278

نشست «العقبه» خدمت مجانی به رژیم صهیونیستی است

گروه های فلسطینی نشست العقبه اردن با حضور رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را خدمت مجانی به صهیونیست ها عنوان کردند.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵ 26 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از سما، گروه‌های فلسطینی در جنین واقع در کرانه باختری اشغالی روز شنبه اعلام کردند که نشست العقبه در اردن که صهیونیست‌ها در آن حضور دارند، یک نشست سیاسی امنیتی شکست خورده است.

بر اساس این گزارش، گروه‌های فلسطینی همچنین از فلسطینی‌ها خواستند با محکوم کردن این نشست، خشم خود را نسبت به آن ابراز نمایند.

گروه‌های فلسطینی در نشست خبری که در شهر جنین برگزار شد، تاکید کردند نشستی که فردا تحت نظارت آمریکا و با مشارکت تشکیلات خودگردان در شهر العقبه اردن برگزار می‌شود، شکست خورده است.

گروه‌های فلسطینی همچنین افزودند که این نشست در سایه جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و شهرک سازی ها در کرانه باختری و یهودی سازی در قدس اشغالی برگزار می‌شود.

گروه‌های فلسطینی تصریح کردند که این نشست به منفعت ملت فلسطین نیست بلکه خدمت مجانی به رژیم جنایتکار صهیونیستی است که از تجاوز به ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین دست برنمی دارد.

گروه‌های فلسطینی همچنین مشارکت تشکیلات خودگردان در این نشست را برخلاف اجماع ملی که خواستار لغو آن هستند، برشمردند.

گروه‌های فلسطینی لغو این نشست را ضعیف‌ترین و حداقلی ترین تصمیمی دانستند که تشکیلات خودگردان می‌تواند در واکنش به جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین اتخاذ نماید.

نشست امنیتی عقبه قرار است روز یکشنبه با مشارکت آمریکا، رژیم صهیونیستی، مصر، اردن و تشکیلات خودگردان در شهر عقبه اردن برگزار شود.

تحلیلگران فلسطینی معتقدند که مشارکت تشکیلات خودگردان و دو کشور عربی دیگر در این نشست اقدامی شرم آور و خیانت به خون ملت فلسطین است.

تحلیلگران فلسطینی معتقدند برگزاری این نشست در شرایطی که رژیم صهیونیستی از جبهه نوار غزه با پرتاب موشک‌های مقاومت مواجه است و در جبهه کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی ۱۹۴۸ با تشدید عملیات مقاومتی روبروست، اقدامی در راستای نجات این رژیم از بحران کنونی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس