بازدید 3872

وزارت دادگستری آمریکا گوگل را به حذف شواهد متهم کرد

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده گوگل مجموعه محاورات داخل شرکتی رااز بین برده و از قاضی دادگاه خواست به عنوان بخشی از تحقیق آنتی تراست از کسب وکار جستجوی اینترنتی این شرکت، آن را تحریم کند.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ 24 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، وزارت دادگستری آمریکا در اسنادی که به دادگاهی در واشنگتن ارائه کرده، مدعی است گوگل در زمان مناسب سیاست خود مبنی بر حذف خودکار و دائمی سابقه چت کارمندان را تعلیق نکرده است.

به گفته مقامات آمریکایی، گوگل در سال ۲۰۱۹ میلادی به اشتباه به دولت اعلام کرده فرایند «حذف خودکار چت کارمندان» را تعلیق کرده و چت کارمندان را طبق قانون دادگاه فدرال درباره ذخیره اطلاعات الکترونیکی، حفظ می کند.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد دادگاه باید یک جلسه استماع برگزار کند. همچنین این وزارتخانه روی وضع تحریم های متناسب نیز تاکید داشته است.

کنت دینتزر وکیل دادگستری آمریکا در این باره نوشت: از بین بردن سوابق نوشتاری روزانه توسط گوگل به معنای محروم کردن ایالات متحده از منبع غنی گفتگوهای صریح بین مدیران گوگل، از جمله شاهدان محاکمه است و موجب قضاوت تبعیض آمیز می شود.

گوگل در بیانیه ای اتهامات مذکور را رد کرد و نوشت: تیم های ما سال ها فعالیت کردند تا نسبت به تحقیقات و دعوی قضایی پاسخگو باشند.

این شرکت مدعی است بیش از ۴ میلیون سند در این پرونده و همچنین چند میلیون اسناد برای رگولاتورهای سراسر جهان فراهم کرده است.

در صورتیکه قاضی اعلام کند رای دادگاه نقض شده، شرکت با مجازات هایی روبرو خواهد شد.

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل