بازدید 1869

وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌های جنوبی تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید در بخش‌های جنوبی و خیزش گرد و خاک و در ارتفاعات بارش پراکنده، کولاک و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 24 February 2023

به گزارش تابناک، با بررسی نقشه‌های هواشناسی تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.  

امروز جمعه۵ اسفند نیز در سطح استان گاهی وزش باد شدید و در بخش‌های جنوبی، خیزش موقتی گرد و خاک و در ارتفاعات بالا دست گاهی همراه با بارش پراکنده و کولاک و احتمال سقوط بهمن مورد انتظار است.   

از بعد ازظهر شنبه تا روز سه‌شنبه (۶ تا ۹ اسفند) در بعضی ساعات به‌ ویژه در ساعات شب به سبب عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری، به تناوب افزایش موقتی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.  

امشب کاهش نسبی دما و از روز یکشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان رخ خواهد داد. 

آسمان تهران فردا (۶ اسفند) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۶- سردترین ایستگاه هواشناسی بود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی