بازدید 3457
۶

ترامپ خواستار خروج افراد جنگ طلب از دولت آمریکا شد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا با اشاره به آنکه جهان بیش از هر زمان دیگری به جنگ جهانی سوم نزدیک شده است، خواستار برکناری افراد جنگ طلب از دولت آمریکا شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹ 22 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ترامپ بامداد چهارشنبه در پیامی ویدئویی نسبت به عواقب حضور برخی از مقامات جنگ طلب در کابینه جو بایدن هشدار داد و گفت جنگ جهانی سوم هرگز به اندازه ای که اکنون به آن نزدیک هستیم نزدیک نبوده است.

ترامپ در ادامه افزود: "ما باید خانه را از تمام جنگ‌افروزان در پنتاگون، وزارت خارجه و نهادهای امنیتی پاک کنیم".

ترامپ مدعی شد که تنها رئیس‌جمهوری است که توصیه ژنرال‌ها، بوروکرات‌ها و دیپلمات‌هایی را که «فقط می‌دانند چگونه (آمریکا) را وارد جنگ کنند اما نمی دانند چگونه از آن خارج شوند، رد کرده است.

به گفته ترامپ، مقامات آمریکا مانند "ویکتوریا نولند" معاون وزیر امور خارجه در امور سیاسی، با لجاجت های خود اوکراین را به سوی ناتو سوق دادند.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین از حمایت وزارت خارجه کشورش از "درگیری" در اوکراین انتقاد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
این که خودش از همه جنگ طلب تر بود!
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
روسیه کشور ضعیفی است و توانایی ایجاد جنگ جهانی سوم را ندارد. اگر منظور ورود چین به جنگ هست، بیشتر تسلیحات چینی هم کپی تسلیحات روسی هستند که آبروی روسیه را در جنگ اوکراین بردند و باعث آبروریزی برای چین میشود بنابراین جای نگرانی نیست. ولی اینکه اگر ترامپ رئیس جمهور بود نمیگذاشت جنگ شود درست است چون بایدن با ممنوعیت حفاری نفت به خاطر توافقنامه پاریس باعث گرانی شدید قیمت نفت و درامد بسیار زیاد نفتی روسیه شد و روسیه خواست ازین فرصت اقتصادی استفاده کند ولی بدلیل تسلیحات منسوخ و ضعف فرماندهی و براوردهای اشتباه از نیاز گازی اروپا موفق نشد.
اگه بخواد به حرف آقای ترامپ عمل بشه هیچ وقت نباید کسی وارد دولت آمریکا بشه، چون در ۷۰ سال اخیر، دولت غیر جنگ طلب در آمریکا روی کار نیومده
پامپو چه بود
قاتل سردار سلیمانی به دولت فعلی آمریکا میگه جنگ طلب! تو که جان بولتون را استخدام کردی به دولت فعلی آمریکا میگی جنگ طلب؟! اتفاقا مردم آمریکا جنگ طلب های تروریستی مثل تو را خیلی وقت پیش اخراج کردند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست