بازدید 3948

آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده جمعه زاهدان

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان آخرین جزئیات پرونده کلانتری ۱۶ زاهدان در رابطه با حوادث روز جمعه هشتم مهر امسال زاهدان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 20 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ابوالفضل ماهگلی شامگاه یکشنبه در مصاحبه تلویزیونی، آخرین جزئیات پرونده جمعه زاهدان را تشریح کرد و گفت: در مورد پرونده کلانتری ۱۶ زاهدان در روز جمعه هشتم مهر ۱۴۰۱، در همان لحظات اولیه همکاران ما در دادسرا پرونده را تشکیل و ثبت کردند و در بعدازظهر همان روز در محل کلانتری حضور یافته و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: در نهایت، شکات و افرادی‌که در آن محدوده زخمی شدند و اولیا دم افرادی که جانشان را از دست داده بودند مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بخش متهمان، تحقیقات پرونده تقریباً کامل شده و دو نفر در این زمینه در بازداشت هستند و نفرات دیگری هم در این رابطه متهم هستند افزود: علتی که تاکنون این پرونده منجر به صدور کیفر خواست و به دادگاه ارسال نشده به این دلیل بوده افرادی که شکایت کردند باید یک سری اسناد و مدارک از جمله گواهی انحصار وراثت ارائه می‌دادند که برای دادگاه مهم است و اگر این مراحل انجام نشود، رسیدگی به پرونده در دادگاه با مشکل مواجه می‌شود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان، ادامه داد: بعضی از زخمی شدگان نیز باید گواهی‌های طول درمان را از پزشکی قانونی اخذ می‌کردند که پیگیری شده که هر چه زودتر انجام و پرونده برای صدور رأی به دادگاه ارسال شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها