بازدید 8903
۷

بازداشت مأمور انتظامی در پرونده شلیک به جوان سقزی

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با شکایت اولیای دم، پرونده قضایی کشته شدن جوان سقزی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مأمور انتظامی با قرار متناسب روانه زندان شده است.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷ 20 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خصوص کشته شدن «مختار فتحی» جوان اهل شهرستان سقز اظهار داشت: بلافاصله پس از این اتفاق، دادستانی شهرستان سقز به ماجرا ورود کرده و در شعبه بازپرسی دادسرای سقز پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: در مورخ ۲۹ بهمن ماه سال جاری در مواجهه احدی از مأمورین انتظامی شهرستان سقز با فرد متوفی «مختار فتحی» این فرد با شلیک گلوله کشته می شود.

رئیس کل دادگستری کردستان خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیای دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مأمور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.

حجت الاسلام حسینی از تکمیل تحقیقات قضایی در این خصوص خبر داد و تأکید کرد: با هرگونه تخلف و یا جرم ارتکابی از ناحیه مأمور انتظامی یا افراد خاطی در این پرونده مطابق قانون برخورد خواهد شد و نتیجه باطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین هرگونه فضاسازی و شایعه پراکنی رسانه های معاند و ضدانقلاب در خصوص اینکه با این فرد به دلیل شعارنویسی برخورد شده است را تکذیب کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۷
قاتل سماک چه شد؟؟!!
به ایشان باید گفت : عمو خودتی ؟
این بهترین کار بود تا هرکسی نتواند بی مورد از سلاح استفاده کند و بهتر هم هست که دادگاهش هم علنی برگزار شود
یعنی اینقدر سخت بود که بپرسید و بگن اصلا مامور برای چی دست به اسلحه شده ؟ خب همین خبر نصف ونیمه رو میدید که مردم میرن خبر اون وری ها رو می خونن ...
حالا یکسال دیگر به دو ماه حبس تعلیغی محکوم می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
و 2000 هزار تومن جریمه نقدی!!
ابهام بیشتر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر