بازدید 2929
۴

آغاز به کار مدارس شهر تهران دوشنبه از ۹:۳۰ صبح

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی مدارش رودبار قصران و لواسانات طی دوشنبه، ۲۴ بهمن خبر داد و اعلام کرد که مدارس مناطق ۱۹گانه آموزش و پرورش شهر تهران از ساعت ۹ و نیم صبح بازگشایی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴ 13 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران که در کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد منتشر شده آمده است که دوشنبه ۲۴ بهمن، به علت سرما و یخبندان همه مدارس رودبار قصران و لواسانات غیرحضوری هستند.

در ادامه این اطلاعیه آمده‌است که همچنین مدارس کلیه مناطق شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.

پیش از این اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اعلام کرد که آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های تهران در نوبت صبح، ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ به صورت حضوری و از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
واقعاً جالبه ، مدارس یک ساعت و نیم دیرتر بازگشایی میشه که ترافیک شروع کار و و شروع مدارس باهم تداخل نداشته باشد ، بعد دستور مکمل میآید که ادارات و شرکت ها به کارمندان برای تاخیرشان به خاطر رساندن فرزندان به مدارس ، اختیار بدهید و عملا ، ترافیک ساعت ۷-۸ صبح به ۹-۱۰ صبح منتقل می شود ، واقعاً خنده داره
اگر بچه ای در این خیابانهای یخبندان زمین بخورد و مشکلی براش بوجود بیاد و تا آخر عمر تبعاتش به همراش باشه آیا کسی پاسخگو خواهد بود؟
حالا میزاشتین سه شنبه اعلام می کردین دوشنبه دیرتر مدارس آغاز می شدن
ما که خودمون تعطیل کردیم فوقش یه روز غیبت می خوره
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی