بازدید 2602

نحوه فعالیت ادارات و سازمان‌های قم برای امروز

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های استان را در تاریخ دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 13 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از استانداری قم، در این اطلاعیه آمده است: با استناد به مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با توجه به برودت هوا و لغزندگی جاده ها و معابر فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها، موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک ها در روز دوشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه جاری در بخش های سلفچگان، خلجستان، فردو،قاهان و شهر قنوات دورکار خواهند بود.

اطلاعیه افزوده است: همچنین فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک ها در روز دوشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مرکز شهرستان های قم، جعفرآباد و کهک از ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم، بارش برف که از اوایل وقت یکشنبه در قم آغاز شده‌است، تا صبح روز دوشنبه به‌صورت متناوب در این استان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی