بازدید 10646
۴

تعطیلی مدارس شیفت بعدازظهر البرز، قزوین و زنجان

مدارس شیفت بعدازظهر استان‌های البرز و قزوین غیرحضوری شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 12 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از کرج،‌ احمد افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: مدارس شیفت بعدازظهر این استان به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز یکشنبه ۲۳ بهمن غیرحضوری شد.

وی افزود: بارش برف از صبح امروز آغاز شده و منجر به برودت هوا و لغزندگی تمام معابر استان شده است.

مدارس نوبت بعد از ظهر استان قزوین تعطیل شد

در همین حال، اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین با صدور اطلاعیه جدیدی اعلام کرد: "به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند با توجه به بارش برف و کولاک، کلیه مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت بعدازظهر یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه غیر حضوری بوده و آموزش ها مجازی می باشد.

حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

مدارس نوبت بعد از ظهر استان زنجان غیرحضوری شد

همچننین مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
نوبت صبح رو تعطیل نکردند دقیقا شاهد بی برنامگی بودیم-صبح توبت صبح رو با برف شدید و یخبندان تعطیل نکردند-این بچه خوب ظهر چطوری باید از مدرسه بر گردند. میگن فقط نوک بینی رو میبینن همینه
حتی ساده ترین کارها رو هم نمیتونن درست مدیریت کنن شیفت صبح با اون سرما و یخبندان تعطیل نشد شیفت عصر رو با وجود قطع بارش و گرم شدن هوا و باز شدن خیابونها تعطیل کردن
مگه بینی رو هم میبینن !!؟؟
این بی برنامگی و ضعف مدیریت در اعلام تعطیلی مدارس در زنجان همیشه بوده؛ در دهه 50 و 60 چه صبح هایی که توی برف سنگین به مدرسه می رفتیم و وقتی به مدرسه می رسیدیم آموزش و پرورش اعلام می کرد که مدارس تعطیله، بعد توی اون برف دوباره به خونه برمی گشتیم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان