بازدید 3715

تعطیلی مدارس در برخی شهرهای کردستان و مرکزی

به دلیل بارش برف، مدارس در برخی شهرستان های استان‌های کردستان و مرکزی غیرحضوری شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱ 12 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و با موافقت استاندار کردستان به دلیل بارش برف مدارس تعدادی از شهرستان های استان امروز تعطیل شدند.

 با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و با موافقت استاندار کردستان به دلیل بارش برف مدارس تمام مقاطع تحصیلی استان کردستان در شهرستان‌های سنندج، مریوان، دیواندره، کامیاران و سروآباد در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

همچنین تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های بیجار، قروه و دهگلان در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدارس در برخی نقاط استان مرکزی غیرحضوری شد

فعالیت مدارس برخی از نقاط استان به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها برای امروز ۲۳ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

استانداری استان مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در شهرستان‌های خنداب، شازند و منطقه سربند، روز یکشنبه در نوبت صبح به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

سایر شهرستان‌ها چنانچه به واسطه شرایط جوی امکان حضور در بعضی از کلاس‌های درس فراهم نباشد، از طریق سامانه شاد توسط مدیران مدارس پس از هماهنگی با اداره متبوع به همکاران و دانش آموزان اطلاع رسانی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر